Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdag! :/ Trenger råd!


Gjest Guest_Lille meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Lille meg_*

Hallo alle sammen!

 

En vennine av meg har bursdag, og skal feire den med runst 25 stykker, og jeg er invitert.. Men problemet er at jeg bare kjenner 2 av jentene der, resten er jenter som jeg aldri snakker med ellers, og 3-4 jenter av dem hater meg for å si det sånn... Aner ikke hvorfor. Er en kjempe koselig jente men kanskje litt sjenert i blant.. Og jeg er så redd for at alle skal ha det gøy, danse mens jeg blir igjen ensom:/ for jeg klarer ikke/tørr ikke å danse i det heletatt! Jeg er jo så sjenert når jeg er blant folk jeg ikke kjenner! :( Og jeg vil jo veldig gjerne dra, men er så redd og stressa ddet bare blir shit for meg. burde jeg bare droppe den? :/

 

Har dere noe gode råd til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ofte er det jo slik at din egen oppfatning av hva andre synes om deg er feil. Er det noen grunn til at 3-4 jenter "hater" deg? Eller er det bare din oppfatning?

Er jo ikke sikkert alle andre føler seg helt sikker heller... Og da kan det ofte bli bra hvis du bare smiler og prøver å være hyggelig :grin:

 

Uansett kjenner du jo to av jentene. Kanskje de kjenner noen flere som du kan bli kjent med? Da er dere plutselig en stor gjeng.

 

Hvis du bare tør å hive deg utpå og danse og ha det kjekt, blir sikkert kvelden bedre enn forventet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lillemeg_*
Ofte er det jo slik at din egen oppfatning av hva andre synes om deg er feil. Er det noen grunn til at 3-4 jenter "hater" deg? Eller er det bare din oppfatning?

Er jo ikke sikkert alle andre føler seg helt sikker heller... Og da kan det ofte bli bra hvis du bare smiler og prøver å være hyggelig :grin:

 

Uansett kjenner du jo to av jentene. Kanskje de kjenner noen flere som du kan bli kjent med? Da er dere plutselig en stor gjeng.

 

Hvis du bare tør å hive deg utpå og danse og ha det kjekt, blir sikkert kvelden bedre enn forventet.

 

 

Jeg er snill mot alle, har egentlig ikke gjort en dritt mot dem.. men det starta med at en jente på skolen min begynte å baksnakke meg, fnise i gangene når hun så meg osv.. og hun fikk 3 andre jenter imot meg også.. alle de jentene er også bedt på bursdagen, og alle de andre kjenner jo hverandre. Det er så vanskelig å være med noen som du vet ikke liker deg og baksnakker deg.. det er egentlig derfor jeger så usikker :/

Lenke til kommentar

At man ikke kjenner så mange på en fest, er ikke noe problem syns jeg personlig. Har flere ganger havnet på fest hvor jeg ikke kjenner noen som helst (var riktignok ikke edru). Men du kjenner to stykker pluss hun som har bursdag. Hiver du deg med nettverket til de to du kjenner, er det plutselig ikke noe problem, som beskrevet i andrepost.

 

Hvilken type fest er det? Er det temafest, drikkefest, overnattingsfest :p?

 

Edit: skrivefeil

Endret av vonkane
Lenke til kommentar
Gjest Guest_lillemeg_*
At man ikke kjenner så mange på en fest, er ikke noe problem syns jeg personlig. Har flere ganger havnet på fest hvor jeg ikke kjenner noen som helst (var riktignok ikke edru). Men du kjenner to stykker pluss hun som har bursdag. Hiver du deg med nettverket til de to du kjenner, er det plutselig ikke noe problem, som beskrevet i andrepost.

 

Hvilken type fest er det? Er det temafest, drikkefest, overnattingsfest :p?

 

Edit: skrivefeil

 

Ja,det er lett for dere som ikke er sjenert og fester mye, men jeg er jo så sjenert blant folk jeg ikke kjenner:/ Det er ikke nevnt noe tema egentlig, men blir sikkert mye dansing osv

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lille meg_*
Hehe, jeg er ikke så veldig utadvent av meg, men jeg klarer på et eller annet vis å legge igjen et godt førsteinntrykk 75% av gangene :p Man må nesten bare bestemme seg, noe vil hoppe i det (jeg feks), andre vil vente litt, evt ikke gjøre det i det hele tatt.

 

 

 

jammen, hvordan skal man bare hoppe i det? Kan du gi meg råd om hvordan jeg skal sleppe meg løs? :p

Lenke til kommentar

Råd og råd. Er som nevnt å "bare" hoppe i det. Men hvordan man kommer seg til det punktet, er individuelt fra person til person. Noen vil gjerne bare stupe i det, selv om man er nervøs. Andre vil drikke for å øke motet sitt. Det vanlige i jenteverdet vil jeg tro er å gå i grupper. Hvis du går med de to du kjenner, er det lett å holde seg med de kvelden ut, og ikke minst enkelt komme i kontakt med andre.

 

Edit: Det med å slippe seg løs, det føler man bare, er ikke noe oppskrift på det :)

Endret av vonkane
Lenke til kommentar
Gjest Guest_lillemeg_*
Råd og råd. Er som nevnt å "bare" hoppe i det. Men hvordan man kommer seg til det punktet, er individuelt fra person til person. Noen vil gjerne bare stupe i det, selv om man er nervøs. Andre vil drikke for å øke motet sitt. Det vanlige i jenteverdet vil jeg tro er å gå i grupper. Hvis du går med de to du kjenner, er det lett å holde seg med de kvelden ut, og ikke minst enkelt komme i kontakt med andre.

 

Edit: Det med å slippe seg løs, det føler man bare, er ikke noe oppskrift på det :)

 

 

Jeg er egentlig ikke sånn blant venner men når det er sammen med så mange folk jeg ikke kjenenr blir det så skummelt! Hjelper det å drikke? Har aldri drikki før, blitt spurt mange ganger mn takka nei.. men hvis det hjelper hvorfor ikke.. : P

Lenke til kommentar

Ikke for å legge en demper på din potensielle løsning, men hvis du ikke har drikket før, ville jeg ha vært svært varsom med det hvis du skal gjøre det i dette selskap.

 

Hvis du har et ønske om å prøve, må du være forsiktig. Hvis det er få folk som kjenner deg, og du blir svært full, kan det få uheldige konsekvenser for deg (nå vet jo ikke jeg hvilke folk som kommer dit eller om det blir drikking). Hvis du skal drikke da, må du finne ut hva du liker, øl, vil, cider eller sprit. Hvis du er førstegangsdrikker, vil no cider (også kjent som rusbrus) være noe å starte med. Dette smaker ok (jeg syns ikke det fordi jeg er mann :p), men du må vite at man kan fort bli kvalm av det. Så her gjelder det å passe på.

 

Hvis noen tilbyr deg en ferdigblandet dram (drink) på festen, ikke godta den med mindre du kjenner den som laget den, eller at du så hva som ble blandet. Refererer her til de uheldige konsekvensene som nevnt tidligere.

 

Drikk med måte hvis du skal drikke :) Det er en grei måte å komme i kontakt med folk hvis du klarer å holde et korrekt tempo.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...