Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, synd.

 

Er demoen tragedie, eller er hele spille tragedie? Er veldig lysten på å kjøpe meg det.

Hvis du liker bilspill som legger vekt på bilkjøring så vil du ikke like det.

 

hvis du bare liker å ha det gøy, så er det sikkert greit nok.

 

Kjørefølelse er ikke tilstedeværende. De kunne likesågodt byttet ut bilene med dyr og spillet hadde vært like gøy.

Lenke til kommentar

Ally87: Har ikke prøvd det selv, men det sies at det er veldig likt Burnout-serien. Ser jo veldig likt ut også, og det er jo samme utviklerne bak Burnout som har lagd Hot Pursuit.

Så om du likte Burnout er det sikkert ikke en dårlig investering å kjøpe det.

 

Stemmer. Liker man Burnout liker man dette. Og motsatt. Bare synd det ikke er 60fps som Burnout spillene alltid er men bare 30fps.

Lenke til kommentar

Ally87: Har ikke prøvd det selv, men det sies at det er veldig likt Burnout-serien. Ser jo veldig likt ut også, og det er jo samme utviklerne bak Burnout som har lagd Hot Pursuit.

Så om du likte Burnout er det sikkert ikke en dårlig investering å kjøpe det.

 

 

Ja, jeg likte de gammle Burnout spillene veldig godt før. Jeg har jo bare lest/hørt posetive ting om det. Så jeg er nokså rimelig sikkert på jeg kjøper meg det iløpet av neste uke engang.

Men hadde jo vært en fordel med å teste det ut demoen først... men, men.. let's go for it!

Lenke til kommentar

http://marketplace.xbox.com/nb-NO/Product/Community-Choice-Classics-Pack/d90ce841-5e6b-48fc-8f02-a6a07c2d9295

 

 

Car Pack 08. Collect, race, and customize new cars. This pack contains ten cars: 1957 Ferrari 250 California, 1982 DeLorean DMC-12, 1973 BMW Motorsport 2002 Turbo, 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II, 1987 Ford Sierra Cosworth RS500, 1971 De Tomaso Pantera, 1971 AMC Javelin-AMX, 1983 Volvo 242 Turbo Evolution, 1978 Saab 99 Turbo, 1970 Chevrolet El Camino SS-454 . In-game credits required to purchase these cars in Season Play.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

At Reach er dyrt kan man jo forstå. Ganske nytt og de vil ikke gjøre butikkene for sure.

 

De har uansett hatt veldig bra priser i det siste, de fleste til bare 149kr.

 

Jeg er glad MS gir meg muligheten til å kjøpe spill digitalt. Er det noen som skal ha kritikk så er det Sony som ikke bryr seg om det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Xbox LIVE Arcade

Full House Poker 16-Mar 800

Ghostbusters 23-Mar 800

Swarm 23-Mar 1200

Islands of Wakfu 30-Mar 800

Seisou Kouki Strania 30-Mar 800

Rush ‘N’ Attack Ex-Patriot 30-Mar 800

 

Deal of the Week**

Sonic 4: Episode I March 22 - March 27 800

 

Arcade Four-Play

A World of Keflings March 29 - April 3 400 (50% off)

Worms 2: Armageddon March 29 - April 3 400 (50% off)

Worms 2: Battle Pack March 29 - April 3 200 (50% off)

Raskulls March 29 - April 3 400 (50% off)

 

Games on Demand

Call of Juarez 22-Mar

Cloudy with a Chance of Meatballs 22-Mar

Tom Clancy's H.A.W.X. 2 29-Mar

Split Second 29-Mar

 

Games on Demand Price Reduction Date

Halo: Reach ONE WEEK ONLY – March 15-21

Batman: Arkham Asylum (Square Enix) 15-Mar

 

Avatar Marketplace Release Date

Aviation Collection 17-Mar

MLB 2K11 collection 24-Mar

Zombie Pets collection 31-Mar

http://majornelson.com/default.aspx

 

Heh. "Tilbud" på Halo Reach. Jeg antar at det ikke gjelder for oss som bor i Norge.

Lenke til kommentar

At Reach er dyrt kan man jo forstå. Ganske nytt og de vil ikke gjøre butikkene for sure.

 

De har uansett hatt veldig bra priser i det siste, de fleste til bare 149kr.

 

Jeg er glad MS gir meg muligheten til å kjøpe spill digitalt. Er det noen som skal ha kritikk så er det Sony som ikke bryr seg om det i det hele tatt.

utrolig forstående at et spill prises digitalt 200kr dyrere enn når det var nytt.

Flott det! Microsoft!

Lenke til kommentar

At Reach er dyrt kan man jo forstå. Ganske nytt og de vil ikke gjøre butikkene for sure.

 

De har uansett hatt veldig bra priser i det siste, de fleste til bare 149kr.

 

Jeg er glad MS gir meg muligheten til å kjøpe spill digitalt. Er det noen som skal ha kritikk så er det Sony som ikke bryr seg om det i det hele tatt.

utrolig forstående at et spill prises digitalt 200kr dyrere enn når det var nytt.

Flott det! Microsoft!

 

Det er sikkert en god grunn for det. Press fra butikker eller lignende. Ser man på hvordan butikker som Elkjøp totalt ignorerer 360 allerede så tviler jeg på at det ville blitt bedre hvis de solgte spill som Reach for samme pris som de billigste butikk tilbudene på Live.

 

Synes det er mye verre hvordan MS er de eneste som satser på digitalt. Sony ser jo ut til å gi fullstendig beng.

 

Kanskje ikke så rart butikkene her kun pusher PS3 og PS3 spill.

 

De fleste spillene som har blitt lagt ut i det siste har jo vært greit prisa også, dette er unntaket. Ingen tvinger meg til å kjøpe Reach for 500kr på Live. Men det er bedre enn ingenting. Prisen vil jo også gå neste uke eller hva det var.

Lenke til kommentar

600kr for et 6 måneder gammelt spill er en latterlig pris. Uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Bedre enn ingenting. Også idiotisk å legge all energi på det og ignorere de 200 andre spillene som er ok priset.

 

Hvilken annen konsoll er i det hele tatt nærheten av å tilby et så stort utvalg av butikkspill digitalt?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...