Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Foreldre som legger til sønn/datter på Face


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette har med alder og gjøre. Om facebook hadde eksistert når jeg var 15-16, så hadde jeg aldri i verden latt mamma slippe til der. Derimot nå, så ser jeg ikke helt det store da jeg ikke legger ut "OMG SÅ FULL JEG VAR I HELGA" som status. Det hadde vel ikke gjort noe uansett, siden jeg er gammel nok til sånt, men dere skjønner poenget :p

Lenke til kommentar

Etter et grovt, overfladisk, og veldig fordømmende overblikk over denne tråden virker det som om de som ikke vil ha foreldrene sine på Facebook er nettopp de som burde ha dem der...

 

Den dagen mine (fremtidige) barn føler at det er noe de ikke kan snakke med meg om, eller noe som er for flaut til å fortelle, den dagen har jeg feilet som forelder.

Lenke til kommentar

Man burde vel være mye mer redd for hva kollegaer og fremtidige sjefer kan finne der inne, enn foreldre?!

Har selv mast på moren min lenge, men hun vil ikke være der. Hadde henne som venn på nettby, men slettet profilen min der ettersom jeg liker facebook bedre.

 

Og signerer kommentaren om at den gangen barnet mitt ikke tør fortelle meg ting, har jeg feilet.

 

Har søsken og annen slekt som venner, samt kontakter som går på mer profesjonelle plan, og tenker alltid over hva jeg skriver. Venner jeg tilbringer tid med kjenner meg selvfølgelig godt nok til å vite at jeg er nøye på at loven om at bilder skal ha tillatelse fra meg på forhånd før de legges ut. Er heller ikke redd for å si fra om det er noe jeg vil skal slettes. Så foreldrespørsmålet skjønner jeg forsåvidt ikke helt.

Lenke til kommentar

Jeg har både bestefar og mamma og halv slekta på facebook og det bryr meg ikke noe som helst. Som sagt før har de vært unge en gang de og, og de vet nok hva som foregår rundt omkring. Nå har jeg forsåvidt en relativt liberal familie (besteforeldrene mine kjøpte drikke til meg før jeg ble 18), så det er jo ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Personlig syns eg det er heilt greit, har mora mi på fjesboka. Er over 20 så trenger ikkje "skjule" noe lenger. Syns det er like greit for da kan de følge med på meg og ka eg gjør, siden eg ikkje besøke de så ofte som eg burde.

 

Andre folk gjør som de vil, ingen som tvinger barna til å accepte venneforespørselen heller liksom. Og på FB kan man uansett legge de på limited profile så de kan velge ka som blir vist til foreldrene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...