Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Foreldre som legger til sønn/datter på Face


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Jarle_*
Eg forstår ikkje kvifor nokon vil leggje privatlivet sitt på nettet. Sjølv er eg bastant motstander av feisbok, nettby og andre nettsamfunn som går ut på å blotte sine private opplysninger til resten av verden.

 

 

helt enig, hvis man har ting på en så åpenlyst ting som Facebook som foreldrene ikke kan se men alle de 400! bekjente så, ja...

Lenke til kommentar
En venn av meg sin mamma har facebook. En dag tok vennen min en sex quiz, så skriver morra en lame kommentar på quizen :p Tror han sletta hu etter noen uker.

 

Er glad verken mamma eller pappa har facebook jeg :D

hehe^^ det største 'problemet' er jo at alle vennene dine legger til foreldra så fort som overhode mulig :p

Lenke til kommentar

Kva er vitsen med feisbok? Kva kan ein få ut av han, utanom ein personleg forfylgjar? Eg veit ein kan kommunisere, men det kan ein gjere med så mange andre ting også. Det er det same med spill. Er ikkje feisbok berre ein måte ein kan skryte av å ha drukke øl på festen i helgen?

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Kva er vitsen med feisbok? Kva kan ein få ut av han, utanom ein personleg forfylgjar? Eg veit ein kan kommunisere, men det kan ein gjere med så mange andre ting også. Det er det same med spill. Er ikkje feisbok berre ein måte ein kan skryte av å ha drukke øl på festen i helgen?

for min del er ikke facebok så personlig. her kan jeg holde kontakten med folk jeg ikke treffer så ofte eller lignende.

 

det er mange jeg har som venner på facebook som jeg ikke har på msn/mobil etc. man kan se på det som en nyhetsoppdatering av din vennekrets. eller noe sånt..

 

skjer det noe nytt så er det ganske lett å bare poste det på facebook og så vet alle vennene det på relativt kort tid..

 

edit: ting man ikke vil alle skal vite om har ingenting på facebook å gjøre. eller internett generelt for den del.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Eg forstår ikkje kvifor nokon vil leggje privatlivet sitt på nettet. Sjølv er eg bastant motstander av feisbok, nettby og andre nettsamfunn som går ut på å blotte sine private opplysninger til resten av verden.

Er enig der, har ikke nettby, facebook eller annet. Har dog ingenting imot at bilder av meg på fredagskvelden blir lagt ut av venner, det er bare gøy det. Ikke at Mamma sitter på Facebook, men jeg skjuler ikke at vi har det gøy på byen, så akkurat det er vel det siste jeg bekymrer meg over.

Lenke til kommentar
Facebook brukes til å holde seg oppdatert på hva vennene dine tar seg til, fin måte å holde kontakten på.

 

Jeg gidder ikke å ha 350 venner på mobilen jeg ringer opp en gang om dagen for å høre hva som skjer, jeg ser bare på facebook i stedet.

 

Eg har ikkje 350 vener, så då er det kanskje lettare med feisbok når det er så mange. Ellers stoler eg på at folk ringer meg viss det er noko dei vil at eg skal vite.

Lenke til kommentar
Facebook brukes til å holde seg oppdatert på hva vennene dine tar seg til, fin måte å holde kontakten på.

 

Jeg gidder ikke å ha 350 venner på mobilen jeg ringer opp en gang om dagen for å høre hva som skjer, jeg ser bare på facebook i stedet.

Når du har så mange venner så trenger du kanskje ikke holde deg oppdatert på alt de driver med? Det er bare 365 dager i året. En venn er ikke en person du henger med en dag i året.

Lenke til kommentar

Hadde muttern hatt facebook så hadde jeg sikkert godtatt om hun hadde sendt med forespørsel, de har også vært unge! Jeg ser også på facebook som en slags nyhetsside hvos man kan prate med folk man egentlig ikke er så mye sammen med. Ellers er det artig å se på bilder fra fester, chatte når man ikke har msn, se hva folk skal i helgen osv.

Ingen å være sammen med en Lørdagskveld? Gå på face og sjekk hva folket skal og join dem!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Ungene må få lov til å ha litt privatliv, selv om de sikkert ikke har noe å skjule.

 

Eehem... Privatliv og Facebook? Disse to ordene hører overhodet ikke sammen. Faktisk vil en kombinasjon av disse to ordene utløse en kjernefysisk reaksjon. Facebook er med andre ord så lite privat som det går an å få det.

Lenke til kommentar
Ungene må få lov til å ha litt privatliv, selv om de sikkert ikke har noe å skjule.

 

Eehem... Privatliv og Facebook? Disse to ordene hører overhodet ikke sammen. Faktisk vil en kombinasjon av disse to ordene utløse en kjernefysisk reaksjon. Facebook er med andre ord så lite privat som det går an å få det.

enig..

det er også halve poenget..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...