Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Condemned er bra..

 

Offtopic: Hvorfor kan ikke microsoft lage demoer av alle spill og legge ut? Hvor vanskelig kan det være?

5354279[/snapback]

 

For det første så er det selskapene som lager spillene som må lage demoen, og det tar litt tid og ekstra krefter/resurser å få laget en demo, testet at det ikke er noe feil, og få sendt den til opplastning.

 

Men at Xbox 360 nå har gått same veien som PC, og har demoene tilgjengelige online er jo en stor fremgang til den første Xboxen, da du måtte kjøpe blader med demoer.

 

Øystein

Lenke til kommentar
Offtopic: Hvorfor kan ikke microsoft lage demoer av alle spill og legge ut? Hvor vanskelig kan det være?

5354279[/snapback]

Det er ikkje Microsoft som lager demoane, men spelutviklarane. Og det er ikkje nødvendigvis det at det er så vanskeleg å lage demoer som er årsaken, det kan godt vere at dei prioriterer andre ting. Du må og huske på at alle har vore opptatt med å få spela klare til lansering, så dei kan sikkert tenke seg ei lita pause.

Lenke til kommentar
Må si at spillet er mye kulere enn demoen.

Det er langt flere våpen og fiender.

Man rakk en gang ikke å få Condemned-feelingen i demoen. Det er et type skrekkspill som man må "sette seg inn i" pga. story, feeling etc.

5354492[/snapback]

 

Selvfølgelig er spillet kulere enn demoen, sånn er det jo oftest. :roll:

 

Er enig med at man må sette seg inn i det for å få feelingen i det.

Lenke til kommentar
Nå er det nye Official Xbox (360) Magazine ute med King Kong og Full Auto demoene. Men fy faan som Narvesen svindler oss på det bladet. Det koster £5.99 i England (rundt 70kr), og selges for 149kr her.

5374257[/snapback]

 

Helt sykt! Narvesen = Reitan Gruppen = "Vi skal være billigst i Norge" - hahaha

Her er det snakk om over 100 % prisøkning. De burde skamme seg. Narvesen skal ha ros fordi at de tar inn mange blader man ellers skal lete lenger etter å få fingrene i (her i Norge), men når det kommer til prisene de setter burde de fått seg en ørefik. Har selv ofte kjøpt mine spillblader på Narvesen, og kan med stående fot huske at prisen for snart 10 år siden var like overpriset som i dag.

 

Men det kan jo hende at de jobber med saken. Reitan-Gruppen har jo klart å gjøre Spaceworld billigere etter at de kjøpte de opp, så det er lov å håpe.

Lenke til kommentar
Nå er det nye Official Xbox (360) Magazine ute med King Kong og Full Auto demoene. Men fy faan som Narvesen svindler oss på det bladet. Det koster £5.99 i England (rundt 70kr), og selges for 149kr her.

5374257[/snapback]

 

Vet...helt vilt at det skal koste så mye. Men er det ikke neste blad som skal inneholde beta versjon av mmorpg spillet Final Fatasy?

Lenke til kommentar
Nå er det nye Official Xbox (360) Magazine ute med King Kong og Full Auto demoene. Men fy faan som Narvesen svindler oss på det bladet. Det koster £5.99 i England (rundt 70kr), og selges for 149kr her.

5374257[/snapback]

 

Vel, men da er alt billigere i engeland og,da :p. Jeg var i ferie i Skottland et år siden eller no sånt (Glasgow for det meste, men var en dag i aberdeen før vi reiste hjem. Jeg stakk i løpet av turen innom mange spillbutikker, og jeg fant ikke ett spill som kostet mer enn ca. 350 kr. (oversatt til NOK), og det billigste spillet jeg kjøpte kostet (oversatt til NOK) ca. 115 kr. Alle disse var flunkene nye xbox spill. I norge er standardprisen på et nytt xbox spill 600 kr.

At alt er dyrere i Norge er mer enn en myte :p hehe.

Endret av GaboonViper
Lenke til kommentar
Nå er det nye Official Xbox (360) Magazine ute med King Kong og Full Auto demoene. Men fy faan som Narvesen svindler oss på det bladet. Det koster £5.99 i England (rundt 70kr), og selges for 149kr her.

5374257[/snapback]

 

Vel, men da er alt billigere i engeland og,da :p. Jeg var i ferie i Skottland et år siden eller no sånt (Glasgow for det meste, men var en dag i aberdeen før vi reiste hjem. Jeg stakk i løpet av turen innom mange spillbutikker, og jeg fant ikke ett spill som kostet mer enn ca. 350 kr. (oversatt til NOK), og det billigste spillet jeg kjøpte kostet (oversatt til NOK) ca. 115 kr. Alle disse var flunkene nye xbox spill. I norge er standardprisen på et nytt xbox spill 600 kr.

At alt er dyrere i Norge er mer enn en myte :p hehe.

5376229[/snapback]

 

Prisene følger lønnsnivået, og i norge er det skyhøyt sammenlignet med andre land. Men cd`er er billig i norge.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...