Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FHHHHHmkay, føler at det er forskjell fra når det står 3G og når det står H+. Could be my imagination tho. Men jeg har kjøpt meg n9 nå uansett og selger sgs2en. N9 virker mye fetere.

 

Edit: kanskje trådstarter vil lage OP om til en mer "dette er tråden for info og prat om nokia n9" post?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Særlig når sannsynligheten for å komme i nærheten av teoretisk toppfart er tilnærmet null.

Edit: kjørte nettopp noen runder i speedtest med min sensation som støtter inntil 14.4Mbps, operatør: netcom. Beste resultat ble på 2735kbps ned og 2022kbps opp. Det dårligste var under 1Mbps begge veier. Dekningen viste fullt signal, så sannsynligvis lå begrensningen i kapasiteten i nettet.

Endret av teitur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min lokale telenorbutikk sa de hadde dato den tredje på N9, så jeg antar telenor shipper ganske sannsynligvis ut telefonene enten fredag eller mandag. Vi har våre telefoner senest onsdag tenker jeg :)

 

Gleder meg, blir godt å variere litt igjen. Har tross alt holdt meg til 1 telefon helt siden slutten av JUNI! About time for a change :s .

Lenke til kommentar

Eventuelt bare kjøp den fra telenor for 4000 og lås den opp gratis, så bruker du hva du enn ønsker slags leverandør.

 

Hvordan kan dustin selge den, trodde telenor hadde exclusive rights på n9 her i norge frem til 2012?

 

 

Spørsmål: jeg så en plass at N9 kommer med SIMleser for microSIM eller hva det heter. Betyr det at jeg ikke kan pakke i et normalt SIMkort i telefonen?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Niks, du la det gå ut de 12 månedene og betaler 99kr hver mnd eller hva du enn velger.

 

Men du ringer bare telenor og sier "hei, jeg har et Prat 99 abbonement, jeg vil ha operatørlåsen låst opp".

 

Så sender de deg instruksjoner med opplåsningskode på epost, som oftest et tall du trykker inn på telefonens dialpad.

 

Eventuelt bare gå på nettsiden til telenor og gjør det selv, mener det skal gå an det og.

 

 

litt info:

http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...