Gå til innhold

Softgun butikker i norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:thumbdown::p Hehe.. de trenger da ikke vite at jeg er 12 ;)

 

Finnes det ikke flere i norge..?

Å ha softgun når man er under 18 år er brudd på våpenloven, og det kan fort bli en sak med barnevernet når du skyter kompisen din i øyet. Softgun er ikke noe leketøy, og som en tolvåring så bør du absolutt ikke ha det.

Vell.. Jeg har diskutert dette med mamma og pappa gang på gang:

1. NÅR vi arrangerer en skyte krig SKAL vi ha briller på oss!

2. Vi skal IKKE skyte på folk eller dyr.

3. Vi VET hvor farlig dette er.

4. vi skal vere forsiktige som pokker!

 

Dessuten er ikke jeg en av de som går rundt å kødder med sånt!

 

( Det er så sykt gøy å ha skytekrig :love: . Dette er noe helt annet enn erteskytere :love: )

Lenke til kommentar

Vell.. Jeg har diskutert dette med mamma og pappa gang på gang:

1. NÅR vi arrangerer en skyte krig SKAL vi ha briller på oss!

2. Vi skal IKKE skyte på folk eller dyr.

 

Dere skal ha "skytekrig" uten å skye på folk?

 

3. Vi VET hvor farlig dette er.

4. vi skal vere forsiktige som pokker!

 

Lar moren og faren din deg kjøre bil hvis du lover å være forsiktig også?

Lenke til kommentar

Vel, hvis du er tolv år burde du seriøst vente til du er gammel nok. "Ordentligt" airsoft (som jeg regner med psilocybe spiller) er så mye mere enn en gjeng tolv-åringer som springer rundt med en fislete liten springer (fjærdrevet, "vanlig" softgun) i hagen sin! Vent 4 år, og sjekk søk da evt. ut om disp. fra politikammeret der du bor.

 

Norges Airsoft Forbund

 

 

Off topic: Hehe, ser du er på NASF-forumet også, psilocybe ;)

 

 

Edit: Jeg er selv ikke gammel nok (15) og har belaget meg på å vente, dog det fins en utleie-bane utenfor Tromsø som har dispensasjon (?) fra politikammeret til å leie ut til folk ned til 12 år :green:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
:thumbdown::p Hehe.. de trenger da ikke vite at jeg er 12 ;)

 

Finnes det ikke flere i norge..?

Å ha softgun når man er under 18 år er brudd på våpenloven, og det kan fort bli en sak med barnevernet når du skyter kompisen din i øyet. Softgun er ikke noe leketøy, og som en tolvåring så bør du absolutt ikke ha det.

Vell.. Jeg har diskutert dette med mamma og pappa gang på gang:

1. NÅR vi arrangerer en skyte krig SKAL vi ha briller på oss!

2. Vi skal IKKE skyte på folk eller dyr.

3. Vi VET hvor farlig dette er.

4. vi skal vere forsiktige som pokker!

 

Dessuten er ikke jeg en av de som går rundt å kødder med sånt!

 

( Det er så sykt gøy å ha skytekrig :love: . Dette er noe helt annet enn erteskytere :love: )

Sier dem alle......

 

(skal ikke akkurat si så mye jeg da)

Lenke til kommentar

Hehe, Best å vente, huske i gjor mye faen med softgun når jeg var 12-13 år.. Tok den med på skolen å greier.. Siden jeg ble sett på som "gangster" så trudde en lærer jeg hadde med ekte pistol.. den lignet på en Glock 18 9mm .40. Så da ble det stor styr.. Dette var også den tiden det var ulåvelig med airsoft/softgun i norge.

 

Skal muligens begynne med Airsoft eller Paintball, blir det airsoft skal jeg kjøpe meg PSG-1 :love:

Lenke til kommentar

Om dere skal bestille mange på en gang anbefaler jeg at dere bestiller fra http://www.uncompany.com/.

 

Dette er ikke en norsk side, men om dere deler porto vil dere få softgunnene ekstremt mye billigere en hvis dere kjøper de i Norge.

 

Har selv en AK Spetnaz og en Steyr Aug som jeg kjøpte der i fra. Begge er av merket Mariu som mange betrakkter som det beste softgunmerket i verden. :)

 

Bor i Harstad, og er selv så heldig at vi har egen softgunklubb her i byen. Blir 18 om ca 2 uker, da skal jeg melde meg inn.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Om dere skal bestille mange på en gang anbefaler jeg at dere bestiller fra http://www.uncompany.com/.

 

Dette er ikke en norsk side, men om dere deler porto vil dere få softgunnene ekstremt mye billigere en hvis dere kjøper de i Norge.

 

Har selv en AK Spetnaz og en Steyr Aug som jeg kjøpte der i fra. Begge er av merket Mariu som mange betrakkter som det beste softgunmerket i verden. :)

 

Bor i Harstad, og er selv så heldig at vi har egen softgunklubb her i byen. Blir 18 om ca 2 uker, da skal jeg melde meg inn.

Hvor mye er det for frakten da?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...