Gå til innhold

Vista Deskmod 2007


Anbefalte innlegg

Da har jeg lekt i Samurize et par dager og som min da første "fullstendige" skrivebord så ente jeg opp med dette:

post-66801-1194310518_thumb.jpg

 

Konstruktiv kritikk motas med takk :)

 

Vurdere å bytte ut vista skinnen..

 

Lurer også på om det er mulig å legge til knapper for styring av musikk i Samurize eller om noen har et programm som gjør det? vil helst kunne endre utsenede osv. på knappene.

 

Bountyhunter

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Lite liv her om dagen gitt :p

 

Jeg har lenge brukt vs til xp og vista.

Men et problem jeg har hatt i vista lenge er at under halvparten av vs'ene ikke fungerer av ymse årsaker. Det står bare: Kan ikke bruke de visuelle stilene :S

 

En annen ting, hva er shell 32 f.eks? Hørt at man kan forandre på mye mer enn bare taskbar, startmeny og tittellinja...

 

Håper noen legger ved forklaring på hvordan man "modder" noe av det, i tillegg til svaret :)

Lenke til kommentar

Sikker tatt opp før, men sitter på ei sucky internettlinje og veeeeldig mange poster..orker ikke lese igjennom alle... :S

 

Prøver litt med samurize (eller nogo slikt ;) ) prøver å få til norsktv program guide, men den vil ikke oppdatere programguiden.. ser av noen poster at det skal være mere enn en fil?.. jeg har kun funnet norsktv.1.sam og kun denne jeg har lastet ned.. ser ut til at det skal være noen flere filer?

 

Noen som kan linke til de?.. eventuelt sende til meg? og gjerne hvor de skal plasseres :)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke det svaret du ville ha, men programguiden der har blitt diskutert veldig mye i deskmod-tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=175413

 

Ta et søk innen den tråden etter den. De fleste tips burde stå der.

 

Ikke helt det svaret jeg ville ha egentlig nei ;)

Grunnen til at jeg spørr er vel for å få noen til å linke til norsktv.txt.. finner den altså ikke..

finner norsktv.1.sam men ikke txt fila..

 

mulig det bare er meg som er "grønn".. ved nærmere ettertanke så VET jeg at jeg er grønn :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Får dere alle vs til å funke i vista? Jeg får bare et ytterst fåtall til å fungere, og de ligger under vista hos deviant. I tillegg er det en del av dem som funker som ikke har samme gjennomsiktigheten som i eksemplene, og jeg leste noe om noen .dll-filer, men skjønte ikke så mye :/

 

Noen som har noen tips om hva jeg gjør/ikke gjør (galt/riktig)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en gratis dock som støtter flere docker?

Med det mener jeg altså at man kan ha en dock både på venstre side i tillegg til en på toppen f.eks.

Slik at jeg slipper å kjøre både rocketdock og objectdock samtidig for å få det til...

 

Tabbed dock er et alternativ, men objectdock plus koster penger..

(Ikke at det koster så mye, men må si jeg er litt skeptisk til å betale på nettet når det gjelder programvare... :/ )

 

 

Noen som har fått sTabLauncher til å virke??

Endret av ssf
Lenke til kommentar
Okei. Men er det lukket beta? Fant ikke noe måte å laste ned på. Og forsto jeg det riktig med en betal og en free versjon?
Versjon 2.0 lanseres i februar, mens ObjectDesktop brukere har fått prøve den tidligere. DeskScapes kommer i en gratis- og kjøpe-versjon, og jeg regner med at gratis-versjonen er brukende for folk flest.

 

desktopgb9.th.jpg

Lenke til kommentar
Okei. Men er det lukket beta? Fant ikke noe måte å laste ned på. Og forsto jeg det riktig med en betal og en free versjon?
Versjon 2.0 lanseres i februar, mens ObjectDesktop brukere har fått prøve den tidligere. DeskScapes kommer i en gratis- og kjøpe-versjon, og jeg regner med at gratis-versjonen er brukende for folk flest.

 

desktopgb9.th.jpg

 

Ok. Vurderer å kjøpe meg objectdock plus nå, men er litt tvilende, for gratis versjonen er litt ustabil (dvs fryser av og til).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...