Gå til innhold

Nytt trådløst hodesett for PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk DS6500 som er samme type uten mikrofon og med digital og analog inngang i stedet for USB, samt en smalere hode bøyle. Skal ha mye av det samme. Man mitt kostet 1650,-.

 

Lurer på om de da enten sponser PS3 utgaven, eller om de har strippet det mye ned. Kjøpte fra CDON som normalt er meget billig på hodetelefoner.

 

Driver å lader så skal teste litt senere.

Lenke til kommentar

Husk at det er prisen i USA, det betyr at den kommer til å koste 3 ganger mer her i Norge.

 

Normalt så holder det å bruke 10 gangeren på dollaren, altså ca 1000,- NOK.

Hvis du opplever 3 ganger prisen så må du starte å handle andre steder.

 

Men det er like irriterende hver gang de nevner en norsk pris i sammsvar med dollarprisen, det er bare til forvirring for de som ønsker å kjøpe det.

 

Handler man riktig så blir det heller ikke 10 gangeren.

Sonys XB-700 hodesett koster $80 hos Amazon. Hos CDON så koster det 539,-, noe som tilsier en 6.7 ganger på dollaren, dermed vil disse trådløse med samme utregning koste: ca 670,-. Men de vil nok være litt dyrere hvis vekten er høyere, og pakkestørrelse større.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har Hjemmekino versjonen av denne. Samme innmat osv så vidt jeg har skjønt.

 

Den er best i stereo, ikke virutel 7.1. Den er også best for kveld/natt når man ikke skal sjenere andre. For heldags bruk osv så ville jeg nok brukt noe helt annet. Selv om de er gode å ha på.

 

De gir litt lyttetretthet, litt smal bass, og ikke altfor høyt volum hvis man ønsker det. Noe alle trådløse sliter med. Til nå og da bruk så er de bra nok, til daglig bruk så er de ikke det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...