Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte RS fra 2003-2004 til 2009. Kjøpte akkurat member for og gå tilbake til 07.

 

Litt trist og begynne på ny, når den første characteren er stuck i det nye EOC dritet. Kunne gjerne cleanet hele banken bare for og kunne dratt tilbake med den, men pytt pytt. Får heller begynne og lvle på nytt.

 

Har null ide hva jeg skal gjøre xD

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spilte maaaasse RS fra 2008 - 2010.. Vurderer begynne igjen, ser de har fått så mye bedre grafikk, nye quests..

 

Du kommer kanskje til og bli skuffet, med mindre du ikke har prøvd EOC..

 

De har redesignet hele motoren. Spillet minner mer om WOW, action bars osv osv, fint for de som liker det :) Avsmak for min del. Jeg holder meg til Oldschool :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Begynte igjen 22.juli (dagen runescape 3 ble releasa) og må si at spillet er blitt ganske bra. Bottene er så godt som utslettet atm, og om et par uker blir en helt ny spillklient som er kodet i html5 utgitt. Den vil gi bedre grafikk og lengre drawdistance. Combat har blitt interessant. En ny skill vil også komme i veldig nær framtid, "Divination". Er 17 år nå, og sluttet med rs i 12 års alderen, men må si at jeg har blitt smålig avhengig igjen. Anbefaler dere å prøve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så denne tråden og fikk tilbake gode minner fra gamledager :)

 

Hører dere snakker om Runescape 3? Er dette en forbedring i grafikk og gameplay?

Skal prøve det ut nå.. Ble nysgjerrig.

 

EDIT: Så greit ut, mye nytt ihvertfall. Problemet er den lange ventetiden fra du utfører en handling til karakteren din faktisk gjør den. På grunn av det klarer jeg ikke spille videre :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynte igjen 22.juli (dagen runescape 3 ble releasa) og må si at spillet er blitt ganske bra. Bottene er så godt som utslettet atm, og om et par uker blir en helt ny spillklient som er kodet i html5 utgitt. Den vil gi bedre grafikk og lengre drawdistance. Combat har blitt interessant. En ny skill vil også komme i veldig nær framtid, "Divination". Er 17 år nå, og sluttet med rs i 12 års alderen, men må si at jeg har blitt smålig avhengig igjen. Anbefaler dere å prøve.

 

Hva heter du på RS? Strafferett her, nr 2 til trimmed comp cape i Norge :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjipt med RS 3, da jeg ikke kan fordra det nye kombat systemet.

 

 

Har noen en runescape bruker jeg kan få?

Ga bort min for lenge sia.. sad.png

Da er det vel bare å starte på nytt? Det tar da ikke så langt tid å levle opp igjen? Brukte selv et par dager på å levle opp til 40.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...