Gå til innhold

Softgun butikker i norge?


Anbefalte innlegg

http://www.multima.no er primært en synth-sjappe, men han har masse softguns og utstyr, de arrangerte en skogskrig for et par uker siden (med politiets velsignelse), alt i ordnede former, så du får nok ikke bestilt "våpen" over internett fra han. Jeg kjenner fyren godt. Han er i Oslo. En av få butikker som gjør noe for softgun-miljøet i byen. Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om dere skal bestille mange på en gang anbefaler jeg at dere bestiller fra http://www.uncompany.com/.

 

Dette er ikke en norsk side, men om dere deler porto vil dere få softgunnene ekstremt mye billigere en hvis dere kjøper de i Norge.

 

Har selv en AK Spetnaz og en Steyr Aug som jeg kjøpte der i fra. Begge er av merket Mariu som mange betrakkter som det beste softgunmerket i verden. :)

 

Bor i Harstad, og er selv så heldig at vi har egen softgunklubb her i byen. Blir 18 om ca 2 uker, da skal jeg melde meg inn.

Hvor mye er det for frakten da?

Husker ikke hvor mye den er, men den er veldig, veldig høy. Er derfor jeg råder dere til å bestille fler om gangen.

 

Softgunklubben her i byen oppererer på denne måten, men i gjengjeld til høy porto blir det ekstremt mye billigere softguns.

 

Så lenge portoen er fordelt på mange andre så. Selv bestillte jeg min softgun i lag med bare 1 annen person og fikk den ganske så mye billigere.

Lenke til kommentar

^Thomas^, Selv om man skal kjøpe alene ifra Asia blir det 2-3 ganger så billig som å kjøpe ifra Norge..

Jeg kjøpte ICS full metall MP5, magasiner, batteri, lader o.l. i Asia for en brøkdel av det tilsvarende eller dårligere produkter kostet i Norge, selv når frakt og toll var betalt hadde jeg spart tusenlapper.

Frakt ifra Asia til Oslo tok 2 døgn, til sammenligning brukte norsk Postvesen 5 dager på å frakte pakken videre fra Oslo til Bergen..

Men det er sant som du sier, en sparer enda mere ved å gå flere sammen og kjøpe.

Lenke til kommentar
Tokyo Marui er jo bare plastic fantastic.

 

Classic Army er tingen.. metallkropp som standard, ~350fps som standard, alt for bare et par hundrelapper ekstra.

Vel, nu skal jo ikke jeg uttale meg så mye (hehe), men er ikke CA for litt mere "erfarne spillere"? I og med at det kunne være enkelte "småfeil" som skal rettes på og sånt (har lest litt på Airsoft-Norge), eller?

Lenke til kommentar

De nyeste våpenene til CA skal være temmelig lite feil med. Selv har jeg brukt min M15A4 i rundt 20 spill, uten at det har vært noe galt med den.

Til sammenligning låste TM P90-en min seg etter tredje spillet.

 

Uansett, spiller man i en klubb, finnes det alltid en eller annen fyr som liker å tukle inni våpenet.

 

Syns bare det er så morsomt å se massevis av folk som kjøper TM M4A1, spiller litt med den, og så betaler flere tusen kroner for metallkropp, 350fps-oppgradering og annet småplukk.

Lenke til kommentar
Til foreldrene til trådstarter: en 12-åring burde ikke få holde et våpen engang

 

:p

Vel, såfremt foreldrene/noen "normale" voksne tar han med på f.eks. en skytebane og lar han prøve for eksempel salongrifle "under kontrolerte former" (hørtes litt strikt ut :p ), skulle det være no problem... En 12-åring kan være like "voksen" når det gjelder våpen, lover og sikkerhet som folk som er eldre :roll:

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

^Thomas^, Selv om man skal kjøpe alene ifra Asia blir det 2-3 ganger så billig som å kjøpe ifra Norge..

Jeg kjøpte ICS full metall MP5, magasiner, batteri, lader o.l. i Asia for en brøkdel av det tilsvarende eller dårligere produkter kostet i Norge, selv når frakt og toll var betalt hadde jeg spart tusenlapper.

Frakt ifra Asia til Oslo tok 2 døgn, til sammenligning brukte norsk Postvesen 5 dager på å frakte pakken videre fra Oslo til Bergen..

Men det er sant som du sier, en sparer enda mere ved å gå flere sammen og kjøpe.

Har du en link? ^^

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...