Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting og gjøre i konfirmasjonen?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal konfirere meg human-etisk i starten av mai. Det jeg trenger hjelp til er ting og gjøre etter sermonien, under middagen osv. Hva gjorde dere under deres konfirmasjon? noen bra tips til underholdning? noen tips til takketale?

 

vi blir ca. 26 stykker, over halvparten er barn under 13 år.

Endret av spillegalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, først skal man jo gjennom alle de ørten versene i de flotte sangene som har det med å bli skrevet for anledningen. Hvis man har litt tid til overs etter det kan man jo spise og drikke litt.

Hvis det er fint vær og dere har hage kan man jo spille kubb eller kaste hestesko eller noe sånt. Jeg tror forresten ikke det er påkrevd at man holder noen takketale i sin egen konfirmasjon, men hvis du har lyst skal ikke jeg stoppe deg.

Lenke til kommentar

Trenger du/dere virkelig å finne på så mye da? Går det ikke an å bare ha en helt vanlig konfirmasjon som de fleste pleier?

Lag en fin konfirmasjonstale som du fremfører etter å ha pakket opp gavene. Barna klarer alltids å finne på noe rart.

Det er jo tross alt deg man skal feire, ikke ha en form for barnehage.

Endret av =Pan Am=
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...