Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg skjermen blir for stor. 4,3 er pr i dag min smertegrense, men jeg syntes jo min Desire på 3,7 var schwær når den kom... Jeg er litt spent på HTC Vigor og hva som kommer der. Foreløpig bare rykter, men ser ut som en telefon jeg kunne trives med: http://www.gsmarena.com/htc_vigor-4099.php

 

spørs om str på telefonen blir større eller ikke. GSII er marginalt større enn Optimus 2X, til tross for at skjermen er 0,3" større. Dersom displayet går kant i kant med telefonen, slik som i dette bildet, kan nok str på telefonen bli ganske fin for de fleste samt større display

 

samsung_galaxy_s_III_concept.jpg

Lenke til kommentar
Det skjer mye spennende i løpet av oktober/november tydeligvis. Jeg sitter litt på gjerdet siden jeg har planlagt windows phone 7. Men denne hørtes jo helt vanvittig ut. Mulig jeg fortsetter med android alikevel hvis de løser lag problemene som plager alle android telefoner.
Custom rom my friend ;)

 

Sånn on topic så ser denne telefonen helt vanvittig ut. Jeg elsker stor skjerm på telefoner(sitter med en Desire HD som er mer enn rask nok, men kunne tenkt meg enda bedre fargegjengivelse og bedre batteri)så denne ser sinnsykt aktuell ut om jeg bytter telefon.

 

Så på det leaked bilde at det var oppgitt oppløsning og DPI-density. Kan vel greit regne ut skjermstørrelsen da ?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

spørs om str på telefonen blir større eller ikke. GSII er marginalt større enn Optimus 2X, til tross for at skjermen er 0,3" større. Dersom displayet går kant i kant med telefonen, slik som i dette bildet, kan nok str på telefonen bli ganske fin for de fleste samt større display

 

samsung_galaxy_s_III_concept.jpg

 

Dette bildet heter jo GS III concept, så har kanskje ingenting med Prime å gjøre?

Lenke til kommentar

Mulig jeg fortsetter med android alikevel hvis de løser lag problemene som plager alle android telefoner.

 

Har man prøvd en Nexus før? Stock Android med stock launcher (GPU-optimalisert, ikke CPU) er en helt annen verden enn tredjeparts launchere. Før jeg tok i en Nexus S skjønte jeg ikke hva folk mente med at LauncherPro var tregt, og trodde det var en svakhet i Android. Nå rives jeg mellom customizationen til LauncherPro og smidigheten til stock launcher.

 

Prime virker helt fantastisk, men på grunn av skjermstørrelse blir det nok å holde seg til S enda ei god stund.

Lenke til kommentar

Mulig jeg fortsetter med android alikevel hvis de løser lag problemene som plager alle android telefoner.

 

Har man prøvd en Nexus før? Stock Android med stock launcher (GPU-optimalisert, ikke CPU) er en helt annen verden enn tredjeparts launchere. Før jeg tok i en Nexus S skjønte jeg ikke hva folk mente med at LauncherPro var tregt, og trodde det var en svakhet i Android. Nå rives jeg mellom customizationen til LauncherPro og smidigheten til stock launcher.

 

Prime virker helt fantastisk, men på grunn av skjermstørrelse blir det nok å holde seg til S enda ei god stund.

 

 

Nei. Det har jeg ikke, men jeg har veldig lyst. Nexus Prime frister noe sinnsykt hardware messig. Men jeg irriterte meg grønn over Huaweien og Xperia Pro Mini telefonene mine. De var raske av og til og lagget av og til uten forklaring inne i enkle menyer.

Jeg vurderer å hoppe over på WP7 fordi jeg ønsker noe fresht som ikke lugger i menyene. Men hvis Ice Cream Sandwich overbeviser så kan det hende jeg holder meg til android. Jeg har jo blitt forelsket i alle appsene jeg har kjøpt til android også :-)

 

Akkurat nå sitter jeg med en nokia 1616 som har kun det aller mest grunnleggende av funksjonalitet. Det er grusomt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...