Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Note


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

denne telefonen veier i plast 178 gram. skulle du hatt denne telefonen i kvalitet med f.eks de beste htc telefonene så hadde den sikkert rundet 200 gram og da blitt altfor tung.

men tror nok denne frister nok til at prisen er verdt det, er ikke mange år siden 5000 kr var helt normalt for en mobil i toppklassen..

Lenke til kommentar

Fikk denne på lørdag, og jeg tror ikke jeg har vært så fornøyd med en "mobil" før! La merke til et par ting som enten ikke er nevnt i testen eller som må rettes:

- Det kan også nevnes at GPSen på denne er svært nøyaktig og ekstremt rask siden Note støtter både GPS og russlands svar på GPS - som heter GLONASS.

 

- Bestiller man fra Tele2 eller Komplett så får man med Flip Case. Vet dog ikke om alle gjør det.

 

- Videre har den ikke Super AMOLED Plus, men Super AMOLED HD.

 

Det var vel det for nå :)

Endret av Steffen Moss
  • Liker 2
Lenke til kommentar
plast til 5000 kr? for noe tull
Ja tenke seg til! Plast i en mobil til 5.000,-! Hvor blir det av mobilene laget av titan, platina etc.?!!!??!! :dontgetit::ermm::( Men fra spøk til alvor; hva hadde du foreslått som materialet annet enn plastikk uten å heve prisen?

 

.. Og vekten ;) Samsung vil ha lav vekt, si hei til plastikk. Byggekvaliteten er forresten veldig god og Note ser heller ikke billig ut, så hvorfor ikke plastikk?

Lenke til kommentar

Husker når jeg først hørte om denne og tenkte at dette var alt for stort for en mobiltelefon. Så har jeg sett den i virkeligheten og lysten til å bytte ut min galaxy tab 7" som brukes til musikk og GPS i bilen + mobilen med denne er blitt veldig stor. Synd jeg kjøpte en Nokia N9 for ikke veldig lenge siden, selv om den er en knallgod mobil den også

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...