Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Koble til Huawei E220!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skriver du jo ikke hvilken Linux versjon du bruker. Det jeg kan si er at NetCom (E220), Telenor (GI0225) og ICE (D-50) fungerer fint i Mandriva 2009.

 

Det er Linux Linpus Lite som følger orginalt med Acer Aspire One.

For jeg esr jeg må komme meg på nett for å få lasta ned sånne mobil driver så e220 kan klare å fungere....

Lenke til kommentar
Nå skriver du jo ikke hvilken Linux versjon du bruker. Det jeg kan si er at NetCom (E220), Telenor (GI0225) og ICE (D-50) fungerer fint i Mandriva 2009.

 

Det er Linux Linpus Lite som følger orginalt med Acer Aspire One.

For jeg esr jeg må komme meg på nett for å få lasta ned sånne mobil driver så e220 kan klare å fungere....

 

http://johnblackmore.com

 

google er din venn

 

 

EDIT:

så ikke at du prøvde å kommeinn på trødløst nett for å laste ned en fiks, men har du prøvd med nettverkskabel?

Endret av texaco
Lenke til kommentar
Nå skriver du jo ikke hvilken Linux versjon du bruker. Det jeg kan si er at NetCom (E220), Telenor (GI0225) og ICE (D-50) fungerer fint i Mandriva 2009.

 

Det er Linux Linpus Lite som følger orginalt med Acer Aspire One.

For jeg esr jeg må komme meg på nett for å få lasta ned sånne mobil driver så e220 kan klare å fungere....

 

http://johnblackmore.com

 

google er din venn

 

 

EDIT:

så ikke at du prøvde å kommeinn på trødløst nett for å laste ned en fiks, men har du prøvd med nettverkskabel?

 

Vet om den siden, nei skal prøve det nå.

Men ser at jeg får opp i "connection Management " : 3g huawei USB Vendor Spec

og når jeg tar koble til får jeg denne " Connection has failed!"

"LAN-0" heter den som står under...

 

Detter er litt rart pga er andre gang jeg recover Linux og første gangen var det bare å koble seg opp må nette og lasta ned alt av updats også koble inn u220 men nå kommer jeg ikke på nett i det hele tatt... hmmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...