Gå til innhold

Metal Gear Solid V : 720p (PS3/360/Xbone), 1080p (PS4)


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Flaut er faktisk en meget enkel og god beskrivelse.

Enda mer flaut at man må lage en egen tråd for å fremme sitt eget kjøp... Eg har begge men har ikke behov for å hele tiden nevne at PS4 er bedre.

Slike tråder ble laget når X360 fikk 85% av alle multiplattspill bedre ytelse og oppløsning kontra PS3, så slutt å syt.

 

Hvorfor er det galt å lage en tråd om dette oppløsningsforskjeller i denne nye generasjonen når det skjedde hele sist generasjon?

Lenke til kommentar

 

 

Flaut er faktisk en meget enkel og god beskrivelse.

Enda mer flaut at man må lage en egen tråd for å fremme sitt eget kjøp... Eg har begge men har ikke behov for å hele tiden nevne at PS4 er bedre.

Slike tråder ble laget når X360 fikk 85% av alle multiplattspill bedre ytelse og oppløsning kontra PS3, så slutt å syt.

Hvorfor er det galt å lage en tråd om dette oppløsningsforskjeller i denne nye generasjonen når det skjedde hele sist generasjon?

Personer er veldig forskjellig. Hadde Xbox 360 ganske så fort etter release men satt ikke sendte stikk mot de som hadde PS3 så ofte eg fikk mulighet.

Lenke til kommentar

Det har da vært kjent ganske lenge at PS4 har vesentlig kraftigere maskinvare, så dette burde ikke komme som noen overraskelse overhode.

 

I PS3 VS Xbox så var det mye vanskeligere å sammenligne på grunn av Cell-prosessoren som ble som en liten joker.

Dog er jo dette en god nyhet for de fleste. Det tyder da på at de ikke tar den svakeste konsollen og optimaliserer til den (noe de gjorde forrige generasjon alt for ofte), hvorpå de kraftigere systemene bare vil ha portede spill som da totalt sett gir like grafikk og ytelse.
Denne gangen virker det som de optimaliserer for lik grafikk, og heller bruker oppløsningen til å skille de to, slik at ytelsen blir nogenlunde lik. Ja, i teorien i alle fall.

 

Ikke forstår jeg helt dette ytelsesjaget, ja for da er begge konsollene tapere. Ettersom begge konsollene er rimelig svake, i hvert fall sammenlignet med tilgjengelig maskinvare i dag, kontra sist generasjon, hvor konsollene bruke rimelig kraftig maskinvare.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

Flaut er faktisk en meget enkel og god beskrivelse.

Enda mer flaut at man må lage en egen tråd for å fremme sitt eget kjøp... Eg har begge men har ikke behov for å hele tiden nevne at PS4 er bedre.
Kanskje man heller skal holde seg til temaet og forumets regler?

Hadde det vært motsatt denne generasjonen hadde jeg eid xbox one, å kjøpe produkter utifra dragning mot det ene eller det andre produktet sluttet jeg med etter ps3.

 

Faktisk kan man si at ps4 spill kommer til å yte bedre, ikke bare på grunn av hw i ps4, men på grunn av hw i xbox one. Når utviklerene skal oppnå 1080p 30 fps på Xbox one så vil det ofte være mulig å oppnå 60 fps på ps4. Da slipper vi kanskje 30-10 fps spill som forrige generasjon hadde nok av.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Det kan så være, ikke for alle spill, men at forskjellen skulle våre såpass stort i et trippel A spill fra en såpass annerkjent utvikler er det som gjør at det fortjente en egen tråd.

Mente ikke at dey var et personangrep men at poenget med å gå inn på en tråd man ikke er nødvendig og tydeligvis uinteressant for deg, for så å være off topic er unødvendig og i mot forumets regler.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

PlayStation 3® & Xbox 360®: $19.99/£19.99/19.99 (Download), $29.99/£29.99/29.99 Euro (Retail)
PlayStation 4® & Xbox One®: $29.99/£29.99/29.99 (Download)

 

tror spillet blir kjøpt fra amerikansk psn siden de tar blodpris her i landet, 200kr (amerikansk pris) er greit nokk men 3-400kr (europeisk/norsk pris) er sykt mye for 2timer spilling...

Lenke til kommentar

Det kan så være, ikke for alle spill, men at forskjellen skulle våre såpass stort i et trippel A spill fra en såpass annerkjent utvikler er det som gjør at det fortjente en egen tråd.

Mente ikke at dey var et personangrep men at poenget med å gå inn på en tråd man ikke er nødvendig og tydeligvis uinteressant for deg, for så å være off topic er unødvendig og i mot forumets regler.

Helt enig i alt du sier. Dette er ikke mindre enn flaut for MS som hadde tjent på å vente til neste høst med konsollen.

Lenke til kommentar

PlayStation 3® & Xbox 360®: $19.99/£19.99/19.99 (Download), $29.99/£29.99/29.99 Euro (Retail)

PlayStation 4® & Xbox One®: $29.99/£29.99/29.99 (Download)

 

tror spillet blir kjøpt fra amerikansk psn siden de tar blodpris her i landet, 200kr (amerikansk pris) er greit nokk men 3-400kr (europeisk/norsk pris) er sykt mye for 2timer spilling...

 

Blir helt klart kjøp fra US PSN her også.

Lenke til kommentar

 

 

Flaut er faktisk en meget enkel og god beskrivelse.

Enda mer flaut at man må lage en egen tråd for å fremme sitt eget kjøp... Eg har begge men har ikke behov for å hele tiden nevne at PS4 er bedre.

Slike tråder ble laget når X360 fikk 85% av alle multiplattspill bedre ytelse og oppløsning kontra PS3, så slutt å syt.

 

Hvorfor er det galt å lage en tråd om dette oppløsningsforskjeller i denne nye generasjonen når det skjedde hele sist generasjon?

 

Forrige generasjon hadde forumet en dedikert tråd for disse diskusjonene.

 

Forrige generasjon var det også slik at PS3-fansen hypet maskinvaren til PS3 opp i skyene og skyldte på "late utviklere" hver gang et spill så bedre ut på 360. Ser du mange XBO-eiere som skryter av maskinvaren til Xbox One sammenlignet med PS4?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...