Gå til innhold

Xbox One eller Playstation 4? Hvilken burde jeg velge!?


Jonathan:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jepp, bestillte i fra Tyskland rundt lansering. Så jeg har ikke de samme godene rundt reklamasjonsrett om noe skulle gå åt skogen.

Er du fornøyd og er det noen spill jeg burde kjøpe vedsiden xbox onen skal bestille import

Jada, Forza 5 er rimelig engasjerende om man liker bilspill. Dead Rising 3 var litt "meh". Kan anbefale Max: Curse of brotherhood på Xbox Live også. Multiplatform spillene spiller jeg på PS4.

 

Men som sagt anbefaler jeg deg å kjøpe konsoll her i landet, du må nok ut med noen hundrelapper ekstra, men det er jaggu meg 5 års reklamasjonsrett verdt om uhellet skulle være ute.

Lenke til kommentar

 

 

Jepp, bestillte i fra Tyskland rundt lansering. Så jeg har ikke de samme godene rundt reklamasjonsrett om noe skulle gå åt skogen.

Er du fornøyd og er det noen spill jeg burde kjøpe vedsiden xbox onen skal bestille import

Jada, Forza 5 er rimelig engasjerende om man liker bilspill. Dead Rising 3 var litt "meh". Kan anbefale Max: Curse of brotherhood på Xbox Live også. Multiplatform spillene spiller jeg på PS4.

 

Men som sagt anbefaler jeg deg å kjøpe konsoll her i landet, du må nok ut med noen hundrelapper ekstra, men det er jaggu meg 5 års reklamasjonsrett verdt om uhellet skulle være ute.

 

Tenkte å kjøpe denne her: http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spillkonsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Med Fifa 14 så kjøper jeg spill senere når jeg har mer penger. Og med en xbox kontroll til

Lenke til kommentar

 

Helt klart PS4.

Men siden du kan veldig mye om det her hvor burde jeg kjøpe det fra og har du noe link trenger helst 2 kontrollere med fifa 14 helst :D (PS4)

 

 

PS4 er egentlig hit & run om dagen! Det begynner å roe seg litt rundt om kring, men konsollen er enda ikke dagligvare for å si det sånn! Akurat hvor det er lettest å få tak i aner jeg ikke.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Må det virkelig være én av de to? Hva med Alienware sin Steam-PC? Det er så få interessante eksklusiver på konsollene at det er like greit å holde seg til PC hvor utvalget er enormt til enhver tid, og Alienware lover at prisen skal være konkurranse-dyktig med konsollene.

Lenke til kommentar

 

...og hvis man ikke har noen spesielle forhold til eksklusiver o.l, så er ps4 veien å gå.

 

Smak og behag.

 

Er det en plattform som er bra på ekslusive spill og alltid leverer bunnsolide ekslusive spillopplevelser gjennom hele levetiden, så er det jo Playstation.

Tror du misforsto litt der :p

 

Hvis man ikke er knytta til visse eksklusiver, om det er Mario, Halo, uncharted og man skal ha en ren spillmaskin, så vil jeg si ps4 utpeker seg,

etter min mening.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

 

 

...og hvis man ikke har noen spesielle forhold til eksklusiver o.l, så er ps4 veien å gå.

Smak og behag.

 

Er det en plattform som er bra på ekslusive spill og alltid leverer bunnsolide ekslusive spillopplevelser gjennom hele levetiden, så er det jo Playstation.

Tror du misforsto litt der :p

 

Hvis man ikke er knytta til visse eksklusiver, om det er Mario, Halo, uncharted og man skal ha en ren spillmaskin, så vil jeg si ps4 utpeker seg,

etter min mening.

 

 

Ahhh, ikke alltid leseferdighetene mine er på topp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...