Gå til innhold

Spill å spille sammen med dama?


Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lego Batman (eller mange andre Lego spill for øvrig) er også genialt i coop, heller ikke så vanskelig.

Støtter de fleste av disse, men er litt skuffet over Lego Marvel Superheroes. Som single-player er det ganske bra, skjønt ekstremt mye Iron Man. Men de fleste gåtene går mest ut på å finne ut hvilken karakter man må bruke, så det er ganske kjedelig co-op på det. Co-op er mest at en løser en gåte, mens den andre står og venter. Det var mye bedre i de forrige spillene.

Lenke til kommentar

Spill Mortal Kombat, bank møkka ut av hverandre :p

 

Har selv syntes at det har vært kos å spille spill som Guitar Hero og Little Big Planet ilag med dama.

I nyere tid syns jeg det var kos å bytte på å spille en bane hver i Ducktales Remastered. Den nye grafikken er ganske fin og musikken er ganske catchy.

 

Derimot nu så har jo dama blidd så hekta sjøl på å game at ho sitter jo sjøl flere timer om dagen å spiller call of duty så om vi ska spille ilag så bytter vi bare på å spille en runde hver omså online TDM i ghosts :p

Lenke til kommentar

Ble akkurat ferdig med en liten runde Path of Exile. Ga skikkelig Diablo2-vibber. Dama klagde på nettkoden, så alt er jo ikke på topp. Levelingsystemet er orginalt, litt forvirrende, men deretter føles det veldig fritt og morsomt. Spillet er gratis og helt klart verdt en download. Funket fint på en laptop med relativt dårlig diskret skjermkort fra i fjor.

Lenke til kommentar

Her i huset spiller vi som oftest Worms Armageddon, samt Rayman Origins på ps3. Sistnevnte er vel en av mine favoritter av co-op spill.

 

Nå spiller jeg muligens litt mer enn hva dama di gjør, men spilte Rayman med min 8 år gamle niese så da burde vel det passe for de fleste? :p

 

Mario Kart er også gøy, MarioParty, Super Mario Brawls o.l :)

Lenke til kommentar

Når jeg først så overskriften tenkte jeg bare "Et hvilket som helst spill innenfor en sjanger hun liker vel", men hvis hun omtrent aldri spiller så blir det annerledes ja.

 

Jeg må henge meg på de som nevner LBP her. Det er morsomt og enkelt. Jeg tror til og med mine foreldre hadde klart å spille det.

Andre muligheter er spill som Heavy Rain på PS3, eller diverse eventyr spill på PC hvor du kan sitte ved siden av og gi tips.

Du kan jo også prøve et mer utfordrende spill hvis du tar over når det blir for vanskelig.

For å bruke meg selv som et eksempel så er jeg middelmådig på FPS, men en kløpper på alle former for RPG eller tredje persons spill. Derfor har jeg før i tiden hjulpet gutter med vanskelig partier i slike spill, mens jeg nok kunne trengt litt hjelp selv i andre sjangere.

 

Hvilke spill som er best avhenger litt av hvor ofte dere spiller. Historiedrevne spill er et dårlig valg hvis dere bare spiller en gang i måneden f.eks. Da vil det være best med spill som man ikke behøver å sette seg inn i.

Men hvis dere har tenkt til å sette dere ned flere ganger i uken så kan dere spille litt mer kompliserte spill.

 

Det er vanskelig for meg å ta på meg skoene til noen som omtrent aldri har rørt en kontroller før. Alt virker jo så enkelt for oss som spiller ofte. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Geniale spill å spille sammen med dama:

Katamari Damacy (Utrolig morro, fordi her må både deg og dama sammarbeide godt for å komme seg igjenomm personlig båd min og dama mi si favoritt).
Portal 2.

de absurde Wario spillene til wii u.
Og stort sett de fleste wii u spillene, du har for eksempel de retro-klassiske nye Mario spillene som er ganske så gøy.

 

Dama mi likte faktisk Dota 2 Ganske mye (Evt. league of legends, type MOBA spill).

Monster Hunter till wii u er og utrolig gøyt for folk som liker dem.


Lenke til kommentar

Stiller meg bak Rayman Legends/Origins, som mange andre nemner. Kjempesuksess her i huset. Ni No Kuni plar me òg å spele saman, der me bytter litt på kven som spelar og kven som ser på, og det fungerer veldig fint. Det kan dog kanskje bli litt vanskeleg for ei som har spelt lite før.

Endret av bjartewh
Lenke til kommentar

Jeg kan på det varmeste anbefale Dead Nation til PS3. Du finner det i PS Online Store.

Det er nok et av de beste coop-spillene jeg har prøvd. Forutsetningen er at hun liker å knerte zombier da :)
Gi det et forsøk! Skal ikke se bort i fra at det finnes en demoversjon.

Ha det!

Endret av Diehl
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...