Gå til innhold

Headset for Xbox One og PS4?


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så viktig med headset, fordi kommunikasjons-systemene på begge konsollene er så elendig at du ikke hører hva noen sier uansett.

 

Dette er selvfølgelig ikke rett . Selv med folk som bruker de søplete potetene som følger med PS4, hører jeg lett hva som blir sagt i mitt PX4 og likewise. Har forstått det rett at kvaliteten skal være enda bedre å One, men denne konsollen har jeg ikke spillt online på hjemme enda.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Er ikke så viktig med headset, fordi kommunikasjons-systemene på begge konsollene er så elendig at du ikke hører hva noen sier uansett.

 

Dette er selvfølgelig ikke rett . Selv med folk som bruker de søplete potetene som følger med PS4, hører jeg lett hva som blir sagt i mitt PX4 og likewise. Har forstått det rett at kvaliteten skal være enda bedre å One, men denne konsollen har jeg ikke spillt online på hjemme enda.

 

Jeg satt på min Xbox One og ringte bestemoren min på Skype, hun hørte meg så vidt.

Jeg spilte også PS4 med en pasient på hjemmet jeg jobber, og jeg kunne ikke forstå noen av ordene denne pasienten sa.

Lenke til kommentar

 

Misforstå meg rett, nå var det lyden i mic`en jeg reagerte på, for den var ikke bra overhodet!

Jaja.... Det gjør saken litt bedre, men er det gamle ps3 settet bedre der da?

 

 

Jeg kan kun dømme ut i fra det klippet der. Og da virket jo mic´en hakket bedre på det gamle Pulse headsettet. Men som spilleheadsett tror jeg Sony sitt nye er meget godt uansett, men for min del som stort sett er avhengig av kommunikasjon online i BF er det en stor skuffelse at det er såpass elendig på den fronten :(

Lenke til kommentar

Har sett andre reviews der det ikke har vært noe støy, kan andre ting ha spillt inn en faktor der kanskje?

Jeg ønsker å høre en sammenligning mellom de medfølgende proppene og Gold settet altså. Kan ikke tenke meg at det skkal være dårligere enn disse.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Får poste i rett tråd :-)

Hva hadde dere valgt?

Noen som har testet?

 

Logitech G930 trådløst gaming headset PC - 1190kr Fungere dette på PS4?
Turtle Beach Ear Force PX4 gaming headset - 1495kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...