Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har forstått det at GPU folding er langt mer effektivt, men gaming-riggen min ønsker jeg ikke å ha på 24/7 da kjølingen ikke er tilstrekkelig til det. Jeg har ingen støttet GPU i serveren, så det er kun CPU som gjelder.

 

Ser at den anslår rundt 70k pr dag. Alle monner drar sa musa, og pisset i havet.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blitt besatt av å folde her merker jeg... Nedetid er deprimerende og grusomt:P Løper til pcen for å starte opp foldinga etter jobb, da vannkjølinga ikke er helt til å stole på ennå 24/7. Og nå tenker jeg å selge bilen etter sommern for å utvide parken :yes:

Blir vel ett nytt 980 ti kort i løpet av helgen, da bruktmarkedet nesten er håpløst.

Uansett veldig engasjerende og moro og være en del av teamet  :thumbup:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har blitt besatt av å folde her merker jeg... Nedetid er deprimerende og grusomt:P Løper til pcen for å starte opp foldinga etter jobb, da vannkjølinga ikke er helt til å stole på ennå 24/7. Og nå tenker jeg å selge bilen etter sommern for å utvide parken :yes:

Blir vel ett nytt 980 ti kort i løpet av helgen, da bruktmarkedet nesten er håpløst.

Uansett veldig engasjerende og moro og være en del av teamet  :thumbup:

 

Første du må gjøre er å selge sjela di, så bilen  :wee:

Lenke til kommentar

Varenr. Beskrivelse   Antall Pris Sum 845663 EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB SC+

PCI-Express 3.0, "SuperClocked+", DL-DVI-I, HDMI 2

  • 1 stk til levering
stocked.gif Åpen 1.00 7.149,00 7.149,00 839798 EVGA SuperNOVA 750 G2, 750W PSU

ATX 12V V2.4, 80 Plus Gold, Modular, 4x 6+2pin PCI

  • 1 stk til levering
stocked.gif Åpen 1.00 1.199,00 1.199,00

Eneste feilen jeg ser her nå er ferie i Norge i år også :xmas: Folding FTW :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Happy folding. 

Ser laget fikk 25k wu siste uke og det med de to største wu-makerene ute av bildet midlertidig.

Og det sammen med 350 millioner PPW 

 

Super innsats  :fun:

 

Kanskje vi kan få med flere foldere som ikke vet at de liker det ennu, ved å vise de noen smarte triks som ikke går utover ytelsen mens de bruker maskinen. 

For eks før skole/ jobb starter man en jobb og trykker finish

 

Det ville ha gitt 5 millioner ekstra pr md pr person med normal spillrigg, eller nacl i samme periode 1500WU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...