Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett.

Bil og skytescenene var bra.

Skuespillet var midt på treet, det som jeg syns trakk ned var at de rare typene i filmen var altfor overdrevent rare og snakket i overkant rart, det er gøyere om dem er rare, men likevel oppfører seg litt mer normalt. Negeren i skogen derimot passet til rollen selv om den kanskje også var noe overdrevet.

 

Også en del morsomheter, bla den sterke vodca colaen og hun som skulle på butikken og kjøpe agurk, men man må følge godt med for å få med seg mye av det.

Heldigvis har dere tekstet filmen.

 

Scenen på badet var litt lang etter min mening og den virket noe amatørmessig.

 

Men helt greit, blir feil å sette den opp mot filmer med milionbusjett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sett.

Bil og skytescenene var bra.

Skuespillet var midt på treet, det som jeg syns trakk ned var at de rare typene i filmen var altfor overdrevent rare og snakket i overkant rart, det er gøyere om dem er rare, men likevel oppfører seg litt mer normalt. Negeren i skogen derimot passet til rollen selv om den kanskje også var noe overdrevet.

 

Også en del morsomheter, bla den sterke vodca colaen og hun som skulle på butikken og kjøpe agurk, men man må følge godt med for å få med seg mye av det.

Heldigvis har dere tekstet filmen.

 

Scenen på badet var litt lang etter min mening og den virket noe amatørmessig.

 

Men helt greit, blir feil å sette den opp mot filmer med milionbusjett.

 

Tusen takk for en flott tilbakemelding, Det var virkelig gøy og lese.

Vi har kranglet mye om den scenen på badet, om den er for lang eller ikke og det du skreiv nå veier veldig tungt når vi skal klippe den om når vi er ferdig med del 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...