Gå til innhold

Dell I-9400 - Nytt nettverkskort - Whitelist?


^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte to kort, Intel 5100 og Intel 6200 og har nå fått testet begge. 5100 varianten blir gjenkjent og installert, men får kode 10 "enheten kan ikke starte", 6200 fungerte utmerket må bare få tak i en sånn plate slik at jeg får det ordentlig fast. Det funket dårlig uten, det holdt en stund får det løsnet såpass at det ble blåskjerm. 

 

Siden man ikke klarer å la et problem ligge, hvorfor nekter det å starte?

 

Har prøvd flere ulike drivere, men Intel anbefaler jo samme driver til begge disse kortene. Når det ene fungere og det andre ikke skulle man jo ikke tro at det er noe driverproblem. Det er ikke mulig å aktivere via programvaren til Intel.

Lenke til kommentar

hmm, første eg ville testa med det kortet som du ikkje får starta opp er å teste det med ein LiveDVD/USB med linux(Korora, mint osv. som har autoinstall av 3parts drivarar), og sett om det startar opp der. Om det ikkje gjer det kan du vere sikrare på at det er eit drivar problem. Kode 10 er ein generisk windows feilkode, som seier at "windows veit det er eit problem med einheiten, men veit ikkje kva".

Det kan vere at problemet ligg i ein feil i registeret.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...