Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hvilke konsolleksklusiver (som ikke dukker opp på PC, X360) har Xbox One dette første halvåret mon tro? Er det null jeg har fryktet lenge?

 

Jeg vet på PS4 kommer The Order 1886 og BloodBorne som er only PS4. Synd at Microsoft satser på høsten, hvorfor ikke spre titler slik at sultne gamere som meg får mat med konsolleksklusiver. Wii U og PS4 har ikke dette problemet ser jeg med å spre titler ut året.

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar

Det har vel ikke så mye å si om det er ekslusivt på Xbox og PC men ikke på ps4? Nei er kanskje ikke eksklusivt om det kommer ut på PC men jeg betrakter det gjerne som eksklusivt når den andre konsollen ikke får det. Hva PC får bryr jeg mildt sagt ingenting om ettersom dette er en ps4 vs Xbox One tråd. Det er jo som om jeg skal si hvilken spill på ps4 er det som er eksklusivt på ps4 hvor eSports er innblandet? Det er vel ingen så, du er jo åpenbart ute etter å stille Xbox i et dårlig lys med en slik utalelse. Så hvorfor gidde når du mest sannsynlig vet svaret allerede.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvilke konsolleksklusiver (som ikke dukker opp på PC, X360) har Xbox One dette første halvåret mon tro? Er det null jeg har fryktet lenge?

 

Jeg vet på PS4 kommer The Order 1886 og BloodBorne som er only PS4. Synd at Microsoft satser på høsten, hvorfor ikke spre titler slik at sultne gamere som meg får mat med konsolleksklusiver. Wii U og PS4 har ikke dette problemet ser jeg med å spre titler ut året.

Kan ikke se noen storspill komme det første halvåret til WII U heller, men det legger du ikke spørsmål på?

Du fortsetter bare din ferd med å snakke ned på andre konsoller enn ditt hjertebarn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mange gode argumenter for å ha en situasjon der du kun behøver å kjøpe en konsoll, men gameren i meg vil alltid savne tiden da man hadde konkurrende konsoller med et vidt forskjellig spillutvalg og multiplattform var unntaket snarere enn regelen.

 

Enig der. Fysiske kopier er også egentlig ganske teit, men det er på et rasjonelt nivå. Emosjonelt sett er de verdt mye.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Resident Evil: Revelations 2 er dårlig porta til PS4 og greier ikkje i nærleiken av di lovde 60fps. XO porten er noko betre men når heller ikkje 60fps godt nok. PC-utgaven er dog smooth og kan skufle på med enda litt meir om man vil. Hovedgrunnen synast å være at di bruker samme motor som vart brukt i 2009 til forrige gen. Dvs at spillet ikkje utnytter di nye konsollane på ein god måte.

 

PS4 utgaven er ikkje verdt å kjøpe. XO utgaven kan til nøden kjøpast om man ikkje har ein PC. PC er dog einaste valget om man ynskje ein ok opplevelse med smooth fps. Dette da basert på fps. Om spillet i seg sjølv er verdt å få med seg er noko anna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at XO kom best ut her, men dette er et spill med under middels grafikk som blir kalt et oppblåst 3ds spill. Dårlige bakgrunner og teksturer. Spillet er dårlig optimalisert både for xbox one og ps4, og er absolutt ingen bevis på at XO holder på å ta igjen PS4 på noen som helst måte. Motoren som brukes i spillet er den samme som ble brukt i Lost Planet 2 på last gen.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at XO kom best ut her, men dette er et spill med under middels grafikk som blir kalt et oppblåst 3ds spill. Dårlige bakgrunner og teksturer. Spillet er dårlig optimalisert både for xbox one og ps4, og er absolutt ingen bevis på at XO holder på å ta igjen PS4 på noen som helst måte. Motoren som brukes i spillet er den samme som ble brukt i Lost Planet 2 på last gen.

pc sliter og med fps problemer og mye bugs i spillet, så det er rett og slett bare dårlig optimalisert

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

For virkelig håpe det kommer en ps4 maskin som støtter 4ghz nettverk, at ikke maskinen støtter dette er utrolig dårlig om man ikke sitter i Kongo å spiller. Må dra en nettverk ledning gjennom hele leiligheten om eg skal ha bedre linje enn 5 mb... Rart ikke flere klager på dette, for min del helt ødeleggende ((

Nett gjennom stømnettet fungerer bra. Og det er 5GHZ du ønsker deg tror jeg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...