Gå til innhold

Får du kjøpt Ziplock poser til mat her i Norge?


Anbefalte innlegg

Får du kjøpt Ziplock poser til f.eks mat her i Norge? Snakker da om størrelse 24 cm x 24-26 cm. Og kanskje et par mindre størrelser.

Var en tur i India og der brukte familien min det til alt, så jeg tok med meg et par pakker hjem til Norge, og fant ut at det var veldig kjekt.

Særlig siden jeg aldri putter noe inn i kjøleskapet uten at det er er i boks eller i brød/fryse poser.

 

Prøvd å lete litt, men fant lite her i Norge. Du har de med bare slik rød stripe som man lukker, men jeg mener poser med en fysisk plast dings til å lukke og åpne posen.

 

Type slike:

Ziplock-Bag-with-Slider-Slide-Zipper-Bag

41m4opm8zyL._SX300_.jpg

 

Noen som vet hvor (om) jeg kan få kjøpt slike i Norge. Bestilte et par pakker fra Tyskland, men med frakt, kom jo hver pose på 10 kroner, og det er litt mye.

Endret av myhken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, på omtrent alle dagligvarebutikker. Stort sett i samme området du finner bakepapir og aluminiumsfolie og lignende.

 

Sjekket i dag, og kjøpte fra Rema1000, men det var slike som jeg skrev jeg ikke ville ha, med bare en "rød stripe" som man må klemme sammen. Jeg ønsker slike som vist på bildene jeg la ved, og som nå andreasn viser meg finnes på Clas Ohlson.

Lenke til kommentar

 

Jepp, på omtrent alle dagligvarebutikker. Stort sett i samme området du finner bakepapir og aluminiumsfolie og lignende.

 

Sjekket i dag, og kjøpte fra Rema1000, men det var slike som jeg skrev jeg ikke ville ha, med bare en "rød stripe" som man må klemme sammen. Jeg ønsker slike som vist på bildene jeg la ved, og som nå andreasn viser meg finnes på Clas Ohlson.

 

Jeg har kjøpt det på dagligvarebutikker i vertfall. Skal se om jeg finner navnet på produktet når jeg kommer hjem :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...