Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw..

 

Det er billigere å kjøpe GTC ifra www.shatteredcrystal.com enn å betale subscription med visa direkte til CCP. Nais med lav dollar kurs.

 

Første gang blir du oppringt, og dem stiller deg en million dumme spørsmål om området rundt deg, for å kontrolere om du er du...neste gang får du gtc lynkjapt

 

Har hørt at det er lovlige måter å kjøpe ISK i EVE, er den linken du kom med en av de eller?

Lenke til kommentar
Har hørt at det er lovlige måter å kjøpe ISK i EVE, er den linken du kom med en av de eller?
Det er lov å selge gametimecards for isk. Så du bytter isk mot spilletid kjøpt av andre.

 

Har du en side hvor jeg kan se litt på priser?

Har googlet litt om emne men de ender opp på EVE sine sider som er nede for øyeblikket.

Jeg har aldri hatt noe interesse for å kjøpe eller selge gametimecards så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. men tror det er noe tråder på eve online forumet som du kan lese når de er ferdig med å patche serveren.

 

(nettsiden er nede sammen med serveren siden de henter en del info fra databasen som spillet bruker)

Lenke til kommentar
Har hørt at det er lovlige måter å kjøpe ISK i EVE, er den linken du kom med en av de eller?
Det er lov å selge gametimecards for isk. Så du bytter isk mot spilletid kjøpt av andre.

 

Hvodan fungerer det, var inne på EVE Online ETC GTC.

Ser at det står at man kan betale for 30/90 dagers game time.

 

Kjøp GTC ifra shatteredcrystal (billigst siden det er ifra USA)

Selg det ingame for isk. Men bruk secure transfer (hvis du ikke gjør det, kan det bli regnet som å kjøpe isk, da mister du alt)

Lenke til kommentar
Tror du skillen min trenes mens serveren er nede? Siden den er ekstra lenge nede i dag blir det fryktelig mye død tid, learning rank 4 skulle vært ferdig rundt 15.00 i dag :|

 

 

Ja.

 

Heh, jeg glemte å trene en ny egenskap i går kveld (dvs, jeg sovnet). Ser at serveren fortsatt er nede, så jeg mister vel 36+ timer.

 

Vel, når sant skal sies; jeg gir jo egentlig rimelig F =P

Lenke til kommentar

Forstår ingenting akkurat nå, installerte patchen og fikk beskjed om at en fil ble flyttet eller noe slikt og nå kan jeg ikke starte EVE pga en feilmelding jeg får opp

 

Vertification Failure:

Your EVE client installation may have modified, damage or corrupt files.

Please re-install the game client.

Verification failed. "x:\xxx\CCP\EVE\bin\_trinity.dll", crc:db962880, expected: a9114fea.

 

Litt kjipt siden jeg må på jobb nå og har ikke mulighet å installere det på nytt før jeg er hjemme igjen :/ om drøye 10 timer som kunne gått til å gå opp i en skill. Bah.

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
Har aldri tenkt over det du skrev om å hoppe inn i pod'n siden NPC folka vil jo ikke angripe meg da, smart tips takk ;p

Selv har jeg tenkt å begynne på nytt igjen siden jeg vet nå hvertfall litt mer hva jeg bør satse på angående skills og attri.

Har tenkt å starte en char for PvE og en for Mining, føler jeg får litt mer oversikt da og litt mer kontroll på en måte. Eneste som er kjipt er at jeg kan bare trene 1 skill omgangen.

 

Skipet ditt har fortsatt agro, så NPC vil ødelegge det.

 

Feil.

 

NPC podkiller ikke. Poden din er ikke et skip.

 

For å belyse det litt. Dersom du tar et mission, hoper i skipet ditt og NPC blåser skipet ditt til hel*ete så ender du opp i poden din. Den poden er det ingen NPC som angriper uansett hvor forbannet dem er :)

 

På samme måte så kan du i poden din jumpe inn ved siden av en NPC med full agro og kile den på magen. Den vil ikke angripe! Podkilling er kun tillatt av spillere i low-sec eller dersom man er i krig.

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Forstår ingenting akkurat nå, installerte patchen og fikk beskjed om at en fil ble flyttet eller noe slikt og nå kan jeg ikke starte EVE pga en feilmelding jeg får opp

 

Vertification Failure:

Your EVE client installation may have modified, damage or corrupt files.

Please re-install the game client.

Verification failed. "x:\xxx\CCP\EVE\bin\_trinity.dll", crc:db962880, expected: a9114fea.

 

Litt kjipt siden jeg må på jobb nå og har ikke mulighet å installere det på nytt før jeg er hjemme igjen :/ om drøye 10 timer som kunne gått til å gå opp i en skill. Bah.

 

Har fått noen lignende noen ganger og måtte da laste ned klienten på nytt med siste oppdatering for å få det til å gå. Er sikkert andre metoder men den virket enklest for min del :)

 

Er ellers viktig å beregne litt ekstra tid når dem planlegger patching. Jeg velger alltid en skill som tar noen dager just in case.

Lenke til kommentar

Jeg hadde beregent tiden som spillet ville være nede i å velge en skill som noe lunde ville være ferdig når serverene kom online igjen men siden tiden ble utvidet og jeg greier ikke å komme meg inn på EVE. Uansett er det ikek så krise...

 

Men hadde vært greit om jeg fant en løsning til problemet uten å måtte installere alt på nytt igjen selv om det ser ut til at jeg må det.

 

...

Originally by: CCP Zulupark2

At the moment I'd advise people to download a fresh full client if they're having issues with files in the /bin/ folder being corrupted. This appears to be limited to only Windows Vista users at the moment.

 

We're working on finding the cause for this though and hope to have something on it soon.

Link

 

Håper det hjelper, laster ned alt på nytt igjen... Kjører VIsta x64

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
Kjøp GTC ifra shatteredcrystal (billigst siden det er ifra USA)

Selg det ingame for isk. Men bruk secure transfer (hvis du ikke gjør det, kan det bli regnet som å kjøpe isk, da mister du alt)

 

Heisann. Jeg beklager, men dette er helt feil. Det eneste som skjer om du ikke bruker secure er at du ikke har noe du skulle ha sagt om du blir svindlet. Har gjort dette utallige ganger selv.

 

Angående patchday er det nærmest blitt allmenn viten at man alltid setter en lang skill før clusteren går ned for patching. Jeg setter alltid på minimum en ukeslang skill på forhånd.

 

Sundiver: Grei forklaring med tanke på at du ikke driver med pvp selv. Om du vil skaffe deg litt praktisk erfaring kan jeg anbefale Agony Unleashed sitt PvP university. Om du søker en karakter ved navn Rells tror jeg han skulle ha info om hvordan å enliste i bioen sin. Du kan også søke opp Agony Unleashed og se på corp info.

De skal ha betaling, men tror ikke det er så veldig mye mer en 10m for ett basic kurs.

Du vil lære alle basics, og om du ikke har uflaks, så vil du få oppleve faktisk combat.

Jeg tok dette kurset for to år siden, og fikk lære alt jeg trengte å vite for å kunne fly i en kamp patrulje med venner.

 

 

 

Og ja, uten PvP hadde universet vært dødt. For meg er det eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller. Det gir deg ett addrenalinrush som jeg nesten kan garantere du aldri trodde var mulig å få bare ved å spille ett dataspill, men så er det også SVÆRT vanedannende.

 

Om flere har pvp spørsmål så er det bare å fyre løs.

Lenke til kommentar

Takk for tipset, deimoss, tar notis av det navnet, tror faktisk jeg har sett det corpet nevnt i EVE-forumet. Foreløbig venter jeg og ser hva som skjer, da jeg har veldig få og dårlige combatskills. Min avatar er miner / prospector, kort sagt industri, så combat skills tar ekstra tid å lære for meg. Fordelen er jo at en kan bedre forsvare seg når en f.eks. miner, om en har trent seg opp for bedre våpenbruk, supportskills og forskjellige typer skip. I så måte kan jeg bruke f.eks. Vexor, og BC er målet for lvl 4 missions. PvP i rimeligere farkoster virker morsomt og veldig utfordrende. Så langt har jeg bare blitt jaget litt rundt i 0.4 sec, hvilket tvang meg til å bruke scanneren aktivt og lokalisere vedkommende som var etter meg slik at jeg kunne se når det var noenlunde klar bane ut derfra.

 

Jeg vet forsvinnende lite om PvP med tanke på at jeg som nevnt ikke har førstehåndserfaring med det, men har brukt en del tid til å lese om både det og andre aspekt ved spillet, og det slo meg tidlig hvor utrolig stort og fleksibelt EVE er. Jeg visste det var stort da jeg begynte med det, men hadde egentlig ingen anelse om at det har slike dimensjoner både med tanke på fysisk (virtuell) størrelse og spilleraktivitetene.

 

Og der sølte jeg nettopp en diger kopp full av varm te utover skrivebordet, gulvet og en bok fra biblioteket.. *gråter en skvett* :p

Lenke til kommentar
Takk for tipset, deimoss, tar notis av det navnet, tror faktisk jeg har sett det corpet nevnt i EVE-forumet. Foreløbig venter jeg og ser hva som skjer, da jeg har veldig få og dårlige combatskills. Min avatar er miner / prospector, kort sagt industri, så combat skills tar ekstra tid å lære for meg. Fordelen er jo at en kan bedre forsvare seg når en f.eks. miner, om en har trent seg opp for bedre våpenbruk, supportskills og forskjellige typer skip. I så måte kan jeg bruke f.eks. Vexor, og BC er målet for lvl 4 missions. PvP i rimeligere farkoster virker morsomt og veldig utfordrende. Så langt har jeg bare blitt jaget litt rundt i 0.4 sec, hvilket tvang meg til å bruke scanneren aktivt og lokalisere vedkommende som var etter meg slik at jeg kunne se når det var noenlunde klar bane ut derfra.

 

Jeg vet forsvinnende lite om PvP med tanke på at jeg som nevnt ikke har førstehåndserfaring med det, men har brukt en del tid til å lese om både det og andre aspekt ved spillet, og det slo meg tidlig hvor utrolig stort og fleksibelt EVE er. Jeg visste det var stort da jeg begynte med det, men hadde egentlig ingen anelse om at det har slike dimensjoner både med tanke på fysisk (virtuell) størrelse og spilleraktivitetene.

 

Og der sølte jeg nettopp en diger kopp full av varm te utover skrivebordet, gulvet og en bok fra biblioteket.. *gråter en skvett* :p

 

 

Hei, bruk av BC på lvl4 missions kan jeg garantere KUN vil føre til enda flere tårer. Du trenger minimum BS med en T2 tank på. (Raven og Dominix er de 2 mest populære valgene)

 

Dessuten kommer dere til å bruke kun Frigates på PvP-Basic kurset, og skillsettet du trenger kommer neppe til å ta mer en ettpar dager. Sålenge du kan bruke: Warp scram, web, MWD, og noe våpen.

 

Angående billig PvP; om du orker trene opp til en Rifter og små AC så har du mye morro bare der. Om du dør mister du ca 300 000 max. Jeg har sett folk bruke dette skipet med 400 000 SP (dette var før alle nye chars started med 800 000 SP) og de tok ut både frigates, destroyere og cruisere. Det er mye psykologi i PvP, og veldig mange fryser helt når de blir angrepet, og blir "deer in headlights"-effekt.

Lenke til kommentar

Det var nok BS jeg mente, går fort i surr med navn og begrep enn så lenge :) Har minst én Rifter, bruker den av og til i lvl 1 missions som avveksling fra Catalysten. Jeg har sett diskusjon om å bruke Rifter i lvl 2 missions og, så det er visst mulig. Har trent opp skills for å bruke jump clones, så det blir litt lettere å holde på med f.eks. PvP.

 

Jeg har ikke MWD, scram og slikt ennå, men vet det ikke tar lang tid å trene det opp, så jeg skal skaffe de skillene snart. Ting som Engineering og Eletronics skal jeg også trene videre etterhvert.

Lenke til kommentar
Kjøp GTC ifra shatteredcrystal (billigst siden det er ifra USA)

Selg det ingame for isk. Men bruk secure transfer (hvis du ikke gjør det, kan det bli regnet som å kjøpe isk, da mister du alt)

 

Heisann. Jeg beklager, men dette er helt feil. Det eneste som skjer om du ikke bruker secure er at du ikke har noe du skulle ha sagt om du blir svindlet. Har gjort dette utallige ganger selv.

 

Var noen på eve-o forumet som grein etter at CCP hadde satt kontoen hans i flere bill minus etter at han hadde solgt GTC's insecure. Da dem mente han hadde kjøpt isk.

 

Skal man på liv og død selge gtc's så bruk secure.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...