Gå til innhold

Skype meg tråden.


Andyax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg slenger meg på her for moro skyld.

 

Skype bruker: KJELSEN!

 

Jeg kan brukes til å prate om stort sett alt, men er det snakk om idrett har jeg ikke så mye vettugt å komme med ;)

Siden en litt lenger opp her foreslo å slenge med alder så gjør jeg det, blir 22 om 8 dager så da er jeg pr. dags 21.

 

Og eh, jeg har nedsatt hørsel så ikke bli sur om jeg ber noen gjenta ting :)

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Tja. Ingenting å tape på dette her vel?

 

Jeg har det vannvittig fengende kallenavnet; prebenlmakatsp

Om du bestemmer deg for å kontakte prebenlmakatsp så liker han å snakke om mye forskjellig, det kommer an på dagsformen. Men på grunn av manglende musikksmak liker jeg ikke å prate om musikk.

 

Interesseområder: film, tv, PC, design. Går Medier og Kommunikasjon, 2 året.

 

Hmm, tja. Akkurat nå kommer jeg faktisk ikke på så mye mer ... Men kanskje i morgen.

 

Notis: Ikke ring meg nå, for jeg skal legge meg.

 

Er 18 år. Så får vi se om jeg tør å ta "telefonen" når dere ringer :p

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Mitt kallenamn på skype kan nok komme som eit sjokk for enkelte, men det er svinat. Eg er ein 16 år gammal gut, liker generelt å snakke og forstår dei fleste dialektar som blir snakka i Norge. Musikk, spill og sykling er ting eg likar å prate om, men kan eigentlig prate om det meste. ;) Berre ta kontakt!

Endret av Svinat
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...