Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer yeah!

 

Ruteforslag:

Oslo S - Dronning Eufemias gate - Kong Håkon 5s gate - Gamlebyen - Grønland

 

Deler av Dronnings Eufemias gate og Kong Håkon 5s gate har jo nylig åpnet. Da får vi med oss det blodferske, nye Oslo og en god dose av gamlebyen.

 

Oppmøteforslag:

Onsdag 23/7, kl 16:30 på ved infotavla på Oslo S, så de som jobber ordinært også har mulighet til å bli med :)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Jeg merker at jeg ikke orker å gå i byen i denne varmen. Det er rett og slett over min smerteterskel. (Også må jeg antageligvis jobbe overtid.)

 

Feiging!

 

(Dessuten skulle du minne meg på dette treffet, noe du ennå ikke har gjort. Glemmer jeg å komme er det DIN feil!)

 

For øvrig skulle det ikke forundre meg mye om dagens treff blir en serie av vannhullbesøk med litt foto innimellom.

Lenke til kommentar

Jeg er enig, Eivind. Jeg er temmelig solbrent fra i går. Var en tur ute nå nettopp for å handle (after-sun) . 33 grader i skyggen blir litt i varmeste laget. Særlig når man skal traske litt rundt med en stekende sol.

 

Det er vel ikke så mange igjen da, så da avlyser vi. Informerer du Are? Hvis noen har nummeret til CardinalGuzman så er det fint hvis han blir informert. I tilfelle de ikke leser forumet nå en snau time før tiltenkt oppmøte.

 

 

La oss heller banke ny dag. Temperaturmessig skal det roe seg fra lørdag (27-28 grader). Neste uke er det fortsatt meldt sommerlig, men mer behagelige temperaturer på 20-25 grader. Jeg er åpen for alle dager fremover, bortsett fra søndag og tirsdag.

 

Så, la oss lufte disse datoene:

Lørdag 26.

Mandag 28.

Onsdag 30.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Det er vel ikke så mange igjen da, så da avlyser vi.

 

Øyh!

 

Jeg som har satt himmel og jord i bevegelse for å få fatt i nyeobjektivet tidsnok, i tillegg til at fruen ikke har medberegnet meg i middagsplanene i dag!

 

Jeg har for øvrig ikke nr til CardinalGuzman. Eller oversikt over hvem som skulle være med, for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...