Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg ser vanligvis anime på crunchroll.com, en fin side som lar deg se anime lovlig. de har da desverre litt dårlig utvalg og jeg lurer på om det er noen andre sider jeg kan streame fra med bedre utvalg? jeg vil se ting som "attack of titan", "fullmetal alchemist" etc.

Endret av sibern98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.nyaa.se/

 

Jeg kan ikke se noen spesielle grunner til at man skal streame over det å laste ned

Det er bedre å streame hvis man f.eks: ikke har plass på pc-en og det tar lang tid å laste ned hvis man har treg forbindelse...

På den siden du viste til så er det bare rot med [uNOFFICIAL] og forkjellige dubs og subs. Er ikke sikker om den er "legal" engang.

Lenke til kommentar

nyaa.se er absolutt "legal" den.

Du søker etter det du ønsker, velger hvilken kategori den befinner seg i, samt om du ønsker alle mulige release, Truster Only ol.

 

Et kjapt google søk skal også gi alle de populære sidene for streaming, så bare å søke seg litt rundt.

 

Istedenfor å kun bruke engelske navn for serier, burde du også bruke de japanske.

F.ek.s SoulAnime som du påstår ikke har Attack on Titan, har den bare under det japanske navnet "Shingeki no Kyojin"

Lenke til kommentar

nyaa.se er absolutt "legal" den.

Du søker etter det du ønsker, velger hvilken kategori den befinner seg i, samt om du ønsker alle mulige release, Truster Only ol.

 

Et kjapt google søk skal også gi alle de populære sidene for streaming, så bare å søke seg litt rundt.

 

Istedenfor å kun bruke engelske navn for serier, burde du også bruke de japanske.

F.ek.s SoulAnime som du påstår ikke har Attack on Titan, har den bare under det japanske navnet "Shingeki no Kyojin"

Aha, ser den. Ville vært fint om de hadde lagt inn både det engelske navnet og det japanske slik at folk som meg ikke finner det de skal :wee:

Tror jeg vil forsette å bruke crunchroll så mye som mulig siden der kan du pausen anime-en på pc-en og forsette på mobilen fra samme sted som du var :dribble: et stort plus i min bok!

Lenke til kommentar

Joda, hadde absolutt vært en del å legge inn begge titlene ja :)

 

Er bare å fortsette å bruke crunchyroll om du liker det.

Eneste ulempen, som du alt vet, er at de kun har serier de har rettigheter på og oversatt, mens andre sider bare streamer seriene fra en eller annen fansubber.

Så om du vil ha de ferskeste episodene, fra alle typer serier, må du nesten bruke alternative sider.

Men er du ikke særlig interessert i det, er det bare å bruke crunchyroll til alt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...