Gå til innhold

Den store tablet-tråden!


Swome

  

452 stemmer

  1. 1. Hvilken tab kan du tenke deg?

    • Motorola XOOM
      26
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      129
    • HTC Flyer
      25
    • Asus Eee Pad Slider
      5
    • Asus Eee Pad Transformer
      89
    • Apple iPad
      3
    • Apple iPad 2
      87
    • Acer Iconia A500
      16
    • Acer Iconia A100
      0
    • NookColor
      1
    • En annen
      17
    • Ingen
      10
    • Samsung Galaxy Tab 8.9
      16
    • Samsung Galaxy Tab 7.7
      1
    • Huawei MediaPad
      1
    • Asus Transformer Prime
      15
    • Toshiba AT200
      0


Anbefalte innlegg

Jepp, men den er en etterfølger, ikke et billigalternativ. 201 er jo død for lenge siden pga alle problemene med den, ingen ved sine fulle fem kjøper den nå.

 

Null problemer med min 201. Nå er den jo kun to uker gammel tho, så skal ikke briefe for mye før jeg har testa den over en lengre periode. Den er langt ifra død, og produseres fremdeles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, GPS-en fungerer riktignok knapt for noen, derfor gir de ut en ekstern GPS gratis som gjør tableten inkompatibel med docken, men pytt sann. :wee:

 

Du er virkelig en kranglebøtte :p

 

Jeg prata direkte med bekjentskap i Asustek, og fikk som svar at var budsjettet greit, så burde jeg gå for Prime, siden den er litt raskere, og materialet til 300 ikke var like sterkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hei

 

Er ikke så langt inne i tablet-verdenen, men er det noen 13-14" på markedet til en fornuftig pris? Kommer i hovedsak til å bli brukt som note-viser, til å ha på pianoet etc. Er derfor den bør minimum være 13". Stort batteri er pluss. Er interessert om det ventes å komme slike tableter også.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...