Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til dåpsbarnet, hva og hvilke verdier?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

Hva med aksjer?

På siden Oneshare.com får du kjøpt aksjer fra f.eks. Coca-Cola, Apple, Harley Davidson, Starbucks etc. du velger ramme og alt mulig på sida og får det i posten..

Det blir jo i hvertfall en kul gave som skiller seg litt ut fra alle de standard-gavene som sølvskje osv.

 

Lykke til, og gratulerer som onkel!

Lenke til kommentar
Gjest Torstein

Jeg kjøpte et barneullteppe fra husfliden og fra RørosTweed som ungen kan ha med seg på tur i mange mange år.

 

Koseteppe å ha med seg på hytta til besteforeldra feks.

 

Foreldra kan bruke de allerede nå og ungen "vokser opp" med det.

 

Nyttig, bra og "naturlig". Ikke kunstig fleece feks.

Lenke til kommentar

Kjøpte teppe i fødsels-gave, dro til en sånn barne-butikk å kjøpte det de anbefallte, 100% natturlig, ett eller annet fancy barnevennlig og overpriset teppe.

Koseteppe, det kan hun få senere en gang, føler det bir litt "simpelt" i dåpsgave...

 

Aksjer er nok uaktuellt, alt for upersonlig.

 

Snakket litt med familien, gull er vist det som gjelder, så jeg får vel stikke i en gullsmed å finne noe greier der.

 

Regner med at jeg finner ut hvor mye jeg skal bruke når jeg står i gullsmeden, men tenkte på å kanskje legge meg rundt 2000 ett sted...

Jeg har lyst til å kjøpe noe hun kan bruke senere også, ikke noe som bare blir brukt mens hun er liten, får se hva det blir til

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Til samboerens niese som ble døpt i våres kjøpte vi to eventyrbøker. Med de eventyrene vi selv vokste opp med og som vi gjerne vil at hun skal få lese videre :)

 

Ellers ble det gitt alt fra en julekrybbe og puslespill-Ark (altså, som i den store båten med alle dyrene) og typiske smykker og noe klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...