Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne lage en tråd for alle anbefalingene, i stedet for å lage nye tråder hver gang noen trenger filmtips. Altså, hvis du trenger en anbefaling, bare spør her.

 

Jeg kan begynne: vet noen om noen bra skrekkfilmer som handler om ungdommer? Føler jeg har sett de fleste, men har lyst til å se flere.

 

(Kom gjerne med tips til ny tittel på tråden)

Endret av GoreGalore
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sammen med jenter? :p

Næh, ikke sånn Titanic-suppe. ^^

 

Mer sånn grinefilm jeg ser med en kompis, en virkelig sterk film som motbeviser "boys don't cry"-ordtaket. Type Slumdog Millionaire.

 

Dancer in The Dark, takk for den, liker von Triers dogmefilmer. Er den fullt ut en dogmefilm den også?

 

Nope ikke fullt ut, men ikke langt ifra. Kameraet og alt annet er som dogme. Den har noen scener der dem synger, bare så du er klar over det. Ellers så er det den mest sterke filmen jeg vet om.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...