Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjernerystelse?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, se bort fra det dumme svaret fra Flodec :)

 

det er jo alltid sannsynlig at man kan få hjernerystelse hvis man slår hodet, og fint du spør.

du har hjernerystelse hvis du i ettertid skulle føle på kvalme, svimmelhet og ubehag.- hvis du ikke har det trenger du ikke bekymre deg! det kommer til å gå over likevel hvis du skulle ha det.

 

mvh

khan

(lege)

Lenke til kommentar

Hei, se bort fra det dumme svaret fra Flodec :)

 

det er jo alltid sannsynlig at man kan få hjernerystelse hvis man slår hodet, og fint du spør.

du har hjernerystelse hvis du i ettertid skulle føle på kvalme, svimmelhet og ubehag.- hvis du ikke har det trenger du ikke bekymre deg! det kommer til å gå over likevel hvis du skulle ha det.

 

mvh

khan

(lege)

Takk for flott svar!

Jeg har fortsatt moderat hodepine innimellom. Kanskje litt ubehag også. Hvor lenge varer en lett hjernerystelse? Jeg kan vel se på tv?

 

Anonymous poster hash: 6982d...61e

Lenke til kommentar

Om mistanke om hjernerystelse så er det bare en ting å gjøre, dra til legen eller alternativt legevakta.

 

Har selv fått hjernerystelse etter å ha blitt hivd med hodet først inn i en murvegg, og jeg tror jeg kan trygt si det er ikke helt det samme som å slå hodet i sengekanten.

 

Man bør også være ekstremt forsiktig etter å ha fått hjernerystelse mot å gå å legge seg og ellers anstrenge øyenene med skjerm-titting eller lesing..

 

Og til sist, dette er et åpent forum hvor alle kan kalle seg lege, så jeg ville ikke ha stolt blindt på brukere her som kaller seg lege.

Og nei, jeg har ingen medisinsk bakgrunn :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...