Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, startet videoen. Så er det bare å trykke opp i høyre hjørnet, velge tannhjulet for innstillinger og deretter oppløsning, feks 1080p :)

Edit: Sortnivået til skjermen er helt vilt, jeg trodde taben slo seg av. Altså i et helt mørkt rom, kunne jeg ikke se den var på og kjørte video.

 

Edit2: Jeg kjøpte også den originale simple cover, litt overprisa som vanlig.

Den festes direkte via 2 fester bak på tabben. Det er som trykk knapper.

Kun litt av coveret dekker baksiden av tabben, ca 2 cm bredt.

Det er kun skjermbeskyttelse, altså ingen støtter eller lignende, men veldig slank. Det er vist også en funksjon innebygget i denne, som gjør at skjermen slokker straks man lukker igjen.

Endret av guttorm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvis noen har tenkt å bruke denne hovedsaklig til surfing så vil jeg fraråde det. Chrome kjører så treigt at det kan ta opp til 10 sek før den registrerer trykk noen ganger. Spesielt irriterende når nettsider laster inn, da den vil registrere trykket på en helt annen artikkel enn der du faktisk trykte

Dette problemet?

 

http://forum.xda-developers.com/galaxy-tab-s/general/try-disabling-javascript-to-speed-t2813634

Lenke til kommentar

jeg leverte min Tab S tilbake da det var for mye lag og microstuttering her og der. Alt for dårlig ytelse.

Mulig det er fordi det er 2 CPUer i den. En som er "dårlig" og en som er veldig rask. Hvor den dårligere skal håndtere litt enkle oppgaver..

Om man kunne ha valgt dette, evt om en fremtidig oppdatering løser det, så bør det jo være et greit nettbrett.

Lenke til kommentar

Har hatt dette brerter etpar dager nå, og merker at det lugger på flere nettlesere.

Som andre her skriver, så vil jeg tru - og håper på - at en software oppdatering vil rette opp 'feilen'.

 

Til musikk og video er den helt superb sammenlignet med min gamle iPad mini v.1.

Endret av Akitu
Lenke til kommentar

Har ikke noe særlig erfaring tidligere fra disse skjermene som Tab S bruker, men jeg må si meg imponert over fargen \ sortnivået.

 

Noen som vet om man kan få kjøpt "solblender" til nettbrettet? :p Eller må man lage noe selv?

 

Tingen er at jeg skal montere det på en RC radio. Greit på dagene hvor det er sterkt sollys.

Lenke til kommentar

Man kan jo dele opp skjermen, slik at man kan kjøre 2 apps samtidig.

Men fungerer det kun på enkelte apps? Er en app jeg gjerne skulle ha gjort dette med, uten at det går.. er det noe triks? :p

 

 

Noe sted man får kjøpt 8.4 4g med 32gb i norge?

Er 32gb nødvendig? Støtter jo micro SD kort opp til 128GB. Kan jo flytte masse apps over der. :)

Lenke til kommentar

Man kan jo dele opp skjermen, slik at man kan kjøre 2 apps samtidig.

Men fungerer det kun på enkelte apps? Er en app jeg gjerne skulle ha gjort dette med, uten at det går.. er det noe triks? :p

 

 

Noe sted man får kjøpt 8.4 4g med 32gb i norge?

Er 32gb nødvendig? Støtter jo micro SD kort opp til 128GB. Kan jo flytte masse apps over der. :)

er ute og reiser veldig mye, flere månder i strekk, ofte uten tilgang til internett over lengre perioder så hadde hvert kjekt med 32gb

Lenke til kommentar

 

Man kan jo dele opp skjermen, slik at man kan kjøre 2 apps samtidig.

Men fungerer det kun på enkelte apps? Er en app jeg gjerne skulle ha gjort dette med, uten at det går.. er det noe triks? :p

 

 

Noe sted man får kjøpt 8.4 4g med 32gb i norge?

Er 32gb nødvendig? Støtter jo micro SD kort opp til 128GB. Kan jo flytte masse apps over der. :)

er ute og reiser veldig mye, flere månder i strekk, ofte uten tilgang til internett over lengre perioder så hadde hvert kjekt med 32gb

 

 

Som Merko nevner, du kan jo bare kjøpe minnekort? :) Er vel ingen annen forskjell på 16 GB kontra 32Gb enn lagringsplass?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...