Gå til innhold

[Løst] NHL 16


Hagberg87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Endelig første divisjon! Rykket opp med seier med seier i siste kampen:) Er det noen som har keepertips? Sliter med å finne en keeper jeg er fornøyd med. Har varmalov(88) nå, men han har dårligere redningsprosent enn smith(84), min andrekeeper

prøv å bruke høyre analog når dem nærmer seg mål på breakaways, føler det hjelper men vet ikke helt om det gjør det =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er ikke fysikkmotoren det står på, det er nok heller budsjett. NHL-serien selger 1/10 av det FIFA selger, så det er jo egentlig rett og rimelig at ting kommer senere til NHL-serien. Tipper vi får se historiemodus etterhvert i NHL-serien, og vi kommer kanskje også til å få Frostbite.

 

Helt greit det de har annonsert, men slik er det jo hvert år. Mye hype, et par skritt fremover og et skritt tilbake. Kommer nok helt sikkert til å kose meg med neste spill også. Vurderer å skifte fra XOne til PS4 for å møte flere spillere. Tar veldig lang tid å finne motstandere på Xone.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Får forhåndsbestille jeg også:) enig i ar eashl ser spennende ut, men det er den modusen jeg ofte bruker minst tid på. Begrenset med tid til spilling med tre barn i huset, og så finner jeg sjelden lag å spille på, blir med et et par drop-in her og der. HUT stjeler mesteparten av tiden:)

Lenke til kommentar

Noen som har testet betaen? Spilte et par kamper i går kveld..

Får ikke stilt inn kameraet ordentlig da, må spille nedover i to perioder, helt håpløst å skyte da;) er vant til å bare spille oppover.

Jeg fikk betakoden i går, men får ikke prøvd før på søndag. 

Er heldigvis vant til å spille en del nedover, så det skal gå bra.

 

Hvordan er input lag'en? Tar det et halvt sekund før spilleren reagerer?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...