Gå til innhold

[Løst] NHL 16


Hagberg87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får se det positive i det. Mange flere som spiller EASHL der, spesielt i Europa.

 

Kjøpte meg Xbox One, men angrer meg. Foretrekker jo kontrollen og jeg likte eksklusivene til MS, men NHL er det jeg spiller 99% av tiden, så burde valgt det systemet med flest spillere. Eksklusivene til PS4 frister mye mer enn MS sine også.

Lenke til kommentar

I fjor tror jeg de hadde beta i 2 uker før lansering, nå har det bare vært EASHL beta i noen dager (som jeg gikk glipp av...), betyr det lite endringer i gameplay?

Alt er relativt, men det jeg merket aller best av betaen var puck pickup. Virket mye mer "flytende" og sjelden at man brukte evig lang tid på å få med seg pucken på en overgang.

Ellers var det vel en oppgradering på hvordan spillerne bevegde seg.

 

For å være helt ærlig la jeg ikke så mye vekt på å se på endringene fra 15, men disse to var merkbart bedre uten å se nøye etter.

Lenke til kommentar

Spillet er ute på EA Access for de av oss som har Xbox One. Må beherske meg for å ikke bruke opp de ti timene.

 

Nettet mitt er ustabilt, så jeg har ikke spilt så mye online. Må ha ny router. Dessuten er jeg veldig rusten, siden jeg ikke har spilt mye etter NHL 14. NHL 15 var en gedigen nedtur for meg. Venter litt med online.

 

Offline, på den andre siden, er veldig bra i år. Både Be a Pro og Be a GM har fått solide oppgraderinger. I BAP kan du skru av å bli straffet for å simulere kamper. Hver uke kan man velge hva man har lyst til å trene på. I BaGM kan holde lagmøter, og man må noen ganger snakke med enkeltspillere.

 

 

Litt negativt. Jeg synes menyene er trege. Bortsettt fra det er det bare å glede seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...