Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torsdagen Braker det løst for PS4 folka :D å onsdagen etter kommer xbox slepende etter :D Destiny betan kommer til å være på planeten Venus. Hvilken plass er dere mest sicked på å få sjekket ut , hva er det dere planlegger å bruke betaen til(teste spillet, spille med venner, sjekke ut alle de fete tingene Destiny har å by på ? xD ) Ikke lenge igen nå, Alle som har signed up for beta , må huske å gå på samme siden en gang til , å skrive inn hvilken platform å hvilken server man skal spille på (viktig) Dette åpnet i går kveld , så løp å pre order , dette bli awesome :D

Endret av Matsern117
Lenke til kommentar

Noen som skal spille beta på ps4 som har fått en mail at man kan velge plattform og region inne på bungie.net ?

 

Jeg fikk beskjed at jeg måtte gjøre dette den 17.juli, men i mailen står det at jeg kan gjøre det nå. Vil bare forsikre meg om at flere får denne beskjeden og ikke bare jeg.

Jeg får samme beskjed, i følge twitteren til Bungie jobbes det med :)

Lenke til kommentar

 

Noen som skal spille beta på ps4 som har fått en mail at man kan velge plattform og region inne på bungie.net ?

 

Jeg fikk beskjed at jeg måtte gjøre dette den 17.juli, men i mailen står det at jeg kan gjøre det nå. Vil bare forsikre meg om at flere får denne beskjeden og ikke bare jeg.

Jeg får samme beskjed, i følge twitteren til Bungie jobbes det med :)

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kjenner jeg er litt skuffa at det ikke er open world, var det inntrykket jeg fikk fra starten av,

spillet bare loader levels man spiller på, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

kjenner jeg er litt skuffa at det ikke er open world, var det inntrykket jeg fikk fra starten av,

spillet bare loader levels man spiller på, eller tar jeg feil?

Der tar du nokk grundig feil ja. Destiny er en MMO for konsoll , spill med venner i en fantastisk mega open world. PVP fungerer som Halo og cod i blanding , va ganske så fornøyd med den også , men her er det jo såklart venting i lobby på match osv. Det er også loading når man skal Dra fra planet til planet , men spillet er jo stort så litt loading må man forvente seg , men ingen loading på selve planetene. Pre order og få beta kode , å test ut ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Greit nok det, men jeg hadde sett for meg at man kunne dra over alt i en open world setting, noe som ville vært awesome. Alla skyrim

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har fått sin "download code" ?

 

Hvor har du bestilt ? PSN ?

Nei, fysisk i butikk. Venter bare på disse tre kodene fra bungie. Betaen må være forsinket ?

 

Edit: Betaen starter ikke før 6pm, som er kl 1800 her ?

Venter på download code selv, mener den starter 10pmpsd, tilsvarer ikke det rundt 17:00?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...