Gå til innhold

Skjermkort til Antec Fusion Remote


Anbefalte innlegg

Jeg skal skaffe meg et skjermkort og hovedkort som passer til Antec Fusion Remote (14 cm høyde).

Dette må da bli et mATX hovedkort for Intel (Går for E8400) som passer til skjermkort og kabinett.

 

Jeg ønsker et kraftig men stillegående skjermkort. Tenker da på ytelse Geforce GTX 275

og ned til Geforce GTS 250.

 

Noen som har erfaringer med noen av disse med tanke på støy, og da hvilken produsent?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt inn et MSI GeForce 9500 i dette kabinettet. Det var litt høyt, men høyde kjøleribbene så det passet :)

 

Tror de fleste andre skjermkort vil gå inn, men det er litt vanskelig siden ingen oppgir høyde på kjøleren.

 

Vapor-X serien til Sapphire går for å være av de mest stillegående spillkortene:

 

Sapphire Radeon HD 4850 512 MB Vapor-X

Sapphire Radeon HD 4870 2 GB Vapor-X

Sapphire Radeon HD 4890 Vapor-X

Lenke til kommentar

Mitt kort hører du omtrent ikke. Svært lite støy. Får spillt alle de nye spillene uten problemer.

Jeg har fusion max, men mitt skal passe fint.

Pass bare på at du får det Asus ati kortet med den vifta. Det som det er bilde av i signaturen min.

 

Review: http://www.rbmods.com/Articles/Asus/4850_top/1.php

 

Asus lagde dette kortet med tanke på å få ned støyen. Og det har de klart.

Endret av Neonlight
Lenke til kommentar

http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:2403582

bestilte dette selv, og forventer å få det iløpet av mandag\tirsdag, men er ikke sikker på om det passer i ditt kabinett, ser en antydning av noe stål som muligens går over selve kortet,

 

jeg har fusion MAX modellen, ( angrer, det er faktisk større enn mitt midi kabinett)

 

men kortet finnes også i 9800gt hos multicom, så du kan jo sjekke dem ut.

 

ville valgt et kort med passiv kjøler. de kortat du nevne er støymaskiner, det skal jo tross alt være mulig å se en film uten å måtte irritere seg over støyen :p

Endret av toazty
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...