Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jade Raymond presents Assassin's Creed

 

Jaja, vi får reise til London for å møte den hotteste baben i spilleverdenen. Damn, hun er pen!

 

Skulle nesten kjøpt meg The Orange Box jeg også, men vet ikke om det er regionsfritt.

 

Birger :)

 

Viss du skal til London da kan du seff kjøpe Orange Box det er jo PAL i England og da :p

Dette trodde jeg er riktig att du kan kjøpe spill i England som skal fungere på 360

Lenke til kommentar
Bestile meg de to håndkontrollerne med Halo 3 design i dag. Hos AS.no. Håper å få de innen lørdag.

 

Birer :)

Er rå de kontrollerne :love:

 

Har selv spartan kontrollen, elsker den! Har også vurdert å kjøpe meg det trådløse Halo 3 headsettet :)

 

Edit: Venter på at boxn skal komme hjem fra tyskland nå, håper jeg får igjen en box med HDMI og det nye hovedkortet med bedre kjøling osv. Ber hver kveld... :p

Endret av mX
Lenke til kommentar
PS3 Blacksite plagued with development trouble, says insider

Yesterday, we talked a bit about Blacksite: Area 51 and the missing online features in the PlayStation 3 version. Since that story ran, an insider contacted us to say the PS3 version's problems may run deeper than a lack of voice chat.

 

"The PS3 version is experiencing issues and missed deadlines," he tells us. The insider also notes Midway's unhappiness with these issues; the PS3 demo and launch will likely end up being delayed as a result.

 

"Midway isn't happy at all about the progress, and it's a story I've heard over and over this year across the industry when it comes to the PS3 and cross-platform titles," the insider states.

 

The Unreal Engine powers Blacksite, which presents the possibility that the engine itself is leading to development problems. Midway's other big PS3 releases of Stranglehold and Unreal Tournament 3 have also seen long delays.

 

 

Sadly, the problems with Blacksite: Area 51 only further the growing list of problematic multiplatform releases on the PS3, and could reinforce the qualms about working with the Unreal Engine among multiplatform developers.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852390

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Call of Duty 4 med en singleplayer-del på 5-6 timer:

http://n4g.com/News-76513.aspx

 

Det var dårlige saker..

Ser ikke noe problem med det. Halo 3 SP var også innmari kort, men det er ett spill jeg kommer til å spille igjennom flere ganger. Det står vel heller ikke hvilken vanskelighetsgrad det ble rundet på. På Veteran tror jeg nok at den spilletiden blir bortimot tredoblet ;)

Lenke til kommentar
Call of Duty 4 med en singleplayer-del på 5-6 timer:

http://n4g.com/News-76513.aspx

 

Det var dårlige saker..

Ser ikke noe problem med det. Halo 3 SP var også innmari kort, men det er ett spill jeg kommer til å spille igjennom flere ganger. Det står vel heller ikke hvilken vanskelighetsgrad det ble rundet på. På Veteran tror jeg nok at den spilletiden blir bortimot tredoblet ;)

Samme som ledgendary på Halo 3, forlenger tiden du runder spillet på til de grader!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...