Gå til innhold

Mac spill (billig/gratis)


Anbefalte innlegg

Riktig kategori? 

Hei! Jeg har akkurat kjøpt en ny Macbook Pro. Jeg har vanligvis vært en konsoll-spiller, men ettersom jeg kjøpte Mac så lurte jeg på om noen har ideer til noen bra spill som støtter Mac..jeg kjøpte F.E.A.R fra steam, så smart jeg som jeg var, uten å sjekke om det støttet mac, som det ikke gjorde...så kanskje dere har noen tips til meg? :) 

Liker, sport, simulatorspill, skytespill som COD og CS osv..strategi.

Helt til en billig penge, men er bare å komme med forslag uansett pris altså :) 

Jeg har til nå:

  • Football manager 14
  • Cod MW3
  • Euro Truck Simulator (teit multiplayer ikke funker på mac)
  • Left 4 Dead 2
  • Dota 2
  • Counter strike (global og source)
  • Farming simulator 15

Bare å adde meg på steam: blizzic97

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet du kan sortere etter OS i steam slik at du får opp kun spill som er støttet på mac? Her er uansett noen av mine favoritter. Sid Meier's Civilization V, Cities Skyline, Team Fortress 2, Kerbal Space program, Euro Truck Simulator 2, Game Dev Tycoon, Car Mechanic Simulator 2015, This War Of Mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

eventuelt kan du installere windows på en egen partisjon slik jeg gjorde, også kan du installere spillene på en ekstern hdd så du ikke går tom for plass  :wee:

er det gratis og ikke alt for avansert?

 

ET 2 er jo kun singlplayer til å begynne med? kun med mods er det online. Så er ikke de sin feil, men heller modderene sin ``feil``...

 

Det er nok riktig :S

Lenke til kommentar

Nei og nei, koster over tusenlappen og er noe jobb.

 

Ish..kjipt :/

 

Apple har gjort det ganske greit med "Boot camp-assistant"

 

Man skal kanskje ikke reklamere for thepiratebay her  :whistle:

Haha, går vell braa..men er vell fortsatt ganske avansert å ordne alt vil jeg tro? :s

Lenke til kommentar

så lenge du har en windows som er ferdig cracka så er det veldig rett frem takket være apple  :D

I bootcamp assistant så hjelper den deg med å lage en bootable minnepenn og å partisjonere harddisken akkurat så stor som du vill :) 

Hvis du er sånn passe datakyndig så skal det ikke være så vanskelig  :roll: hvis det mot formodning ikke skulle skje noe feil med installasjonen, eller at windows-en blir ubrukelig fordi den ikke er aktivert ordentlig eller noe, så kan boot camp-assisstant hjelpe deg med å fjerne windows-partisjonen også :) 

hvis du bruker denne  :whistle: som aktiverer seg selv så skal det gå ganske greit, bare husk å huke av at du skal laste ned windows-driverene til mac-en i boot camp  :ermm: jeg glemte det så jeg måtte hoppe over til osx for å laste dem ned, før jeg gikk tilbake til windows for å installere dem  :mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

så lenge du har en windows som er ferdig cracka så er det veldig rett frem takket være apple  :D

I bootcamp assistant så hjelper den deg med å lage en bootable minnepenn og å partisjonere harddisken akkurat så stor som du vill :)

Hvis du er sånn passe datakyndig så skal det ikke være så vanskelig  :roll: hvis det mot formodning ikke skulle skje noe feil med installasjonen, eller at windows-en blir ubrukelig fordi den ikke er aktivert ordentlig eller noe, så kan boot camp-assisstant hjelpe deg med å fjerne windows-partisjonen også :)

hvis du bruker denne  :whistle: som aktiverer seg selv så skal det gå ganske greit, bare husk å huke av at du skal laste ned windows-driverene til mac-en i boot camp  :ermm: jeg glemte det så jeg måtte hoppe over til osx for å laste dem ned, før jeg gikk tilbake til windows for å installere dem  :mrgreen:

Hørtes ut som mye arbeid xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...