Gå til innhold

Hvilke spill ser dere frem til?


Okapi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I nær fremtid:
-Batman Arkham Knight

Senere i år:
-Rock Band 4
-Halo 5
-Rise of The Tomb Raider (avhenger litt av om jeg rekker å spille gjennom Underworld og TR 2013 innen Rise kommer ut)

+ en del indie spill som f. eks Hyper Light Drifter, Inside, Below og Cuphead, men det er vanskelig å forutse når disse spillene kommer ut.

Det er i hvert fall de spillene som jeg kunne ha tenkt meg å kjøpe på lanseringsdagen. Vet dog ikke om det kommer til å skje. Det er ikke så ofte jeg kjøper spill med en gang de kommer ut nå lenger.

Nå er det jo for øvrig ikke så lenge til E3 2015, så kanskje det kommer til å bli vist frem noen spennende 2015 spill der?



 

Lenke til kommentar

Oii, dette blir en lang liste jeg poster. Kjøper alle på release. Kan være det dukker opp spill jeg kjøper bare for å kjøpe og som ser interessante ut:

 

Batman Arkham Knight

God Of War 3 Remaster

Metal Gear Solid V

Tearaway Unfolded

Yoshis Woolly World

Xenoblade Chronicles X

Mad Max

Just Cause 3

Black Ops 3

FIFA 16

NHL 2016

Until Dawn

Assassins Creed Syndicate

Devil May Cry 4 Special Edition

Street Fighter IV Ultra Edition

Street Fighter V

 

Pluss flere titler som kan vises på E3 om et par uker som forhåpentligvis kommer dette året

Endret av Infamous Toman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

-Rise of The Tomb Raider (avhenger litt av om jeg rekker å spille gjennom Underworld og TR 2013 innen Rise kommer ut)

Tror neppe Rise of Tomb Raider har så mye med forgjengeren å gjøre, unntatt at noen karakterer nok vil dukke opp igjen. Underworld var siste spill i den gamle serien, og har ingenting med de nye å gjøre. Meget bra spill for øvrig. Tegneserien basert på Tomb Raider reboot er også sterkt anbefalt. Fire ord: Gail Simone, Rhianna Pratchett. :)

 

De jeg ser mest frem til i nærmeste fremtid:

 

- Rise of Tomb Raider

- Rock Band 4 & Guitar Hero Live

- Batman: Arkham Knight

- Doom 4 (regner med det kommer i høst)

- Assassin's Creed: Syndicate

- Assassin's Creed: Chronicles: India

- Assassin's Creed: Chronicles: Russia

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror neppe Rise of Tomb Raider har så mye med forgjengeren å gjøre, unntatt at noen karakterer nok vil dukke opp igjen. Underworld var siste spill i den gamle serien, og har ingenting med de nye å gjøre. Meget bra spill for øvrig. Tegneserien basert på Tomb Raider reboot er også sterkt anbefalt. Fire ord: Gail Simone, Rhianna Pratchett. :)

 

 

Jeg er klar over det. :) Jeg foretrekker å spille gjennom de eldste spillene først uansett om det er en sammenheng eller ikke. På den måten unngår jeg å ha feilaktige forventninger til de gamle spillene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fallout 4, Fallout 4 og Fallout 4. Gleder meg intenst til det kommer.. Lurer på om jeg skal ta meg fri for å runde spillet.. :p 

Lenke til kommentar

 

 

Tror neppe Rise of Tomb Raider har så mye med forgjengeren å gjøre, unntatt at noen karakterer nok vil dukke opp igjen. Underworld var siste spill i den gamle serien, og har ingenting med de nye å gjøre. Meget bra spill for øvrig. Tegneserien basert på Tomb Raider reboot er også sterkt anbefalt. Fire ord: Gail Simone, Rhianna Pratchett. :)

 

 

Jeg er klar over det. :) Jeg foretrekker å spille gjennom de eldste spillene først uansett om det er en sammenheng eller ikke. På den måten unngår jeg å ha feilaktige forventninger til de gamle spillene.

 

Ser den. :) Spilte du for øvrig gjennom TR: Legend? Hvis ikke bør du absolutt gjøre det. Uten å spolere noe (håper jeg!) slutter det med en cliffhanger, før historien avsluttes i Underworld. Personlig synes jeg slutten i Legend er en av de beste noensinne, uansett spill. :D

 

Anyway, litt mer on-topic ser jeg frem til den forrige listen, samt:

 

- Fallout 4

- Monster Hunter X

- Poka Poka Airou Village (kort sagt Monster Hunter kombinert med, øh, Animal Crossing.)

- Animal Crossing: Happy Home Designer

- Splatoon 2 (Nintendo lager ikke en ny franchise med étt spill, spesielt ikke når det første er noe av det beste de har laget siden Super Mario Galaxy 1.) ;)

Lenke til kommentar

Ser den. :) Spilte du for øvrig gjennom TR: Legend? Hvis ikke bør du absolutt gjøre det. Uten å spolere noe (håper jeg!) slutter det med en cliffhanger, før historien avsluttes i Underworld. Personlig synes jeg slutten i Legend er en av de beste noensinne, uansett spill. :D

 

Jeg spilte gjennom Anniversary og Legend tidligere i år. Begge spillene var egentlig ganske underholdende. :) Planen var å fortsette videre med Underworld, men så sporet jeg av.

Lenke til kommentar

Kjøper ikkje spill på lanseringsdagen. Derimot kan eg finne på å kjøpe spill første mnd etter utgivelse viss spillet er innafor.

Av spill eg håper er verdt å bry meg med, kjem eg på desse:
Metak Gear Solid V: The Pantom Pain
Until Dawn
Fallout 4
Uncharted Trilogy
Mad Max
Just Cause 3
Rise of the Tomb Raider
Wild
Rime

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...