Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan dette stemme? (kondomstørrelse)


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

heisan..

 

har begynt å bli seksuelt aktiv (fått meg kjæreste, hehe.)

 

er 21 år, og har målt meg selv (og dama har) til 19 lang og ca 18-19 i omkrets på et tykkeste.

 

jeg blir så usikker, for verken jeg eller dama har klart å få på andre kondomer enn mysize 68 som er det største jeg har fått tak i på kondomeriet og andre butikker..

 

men samtidig har jeg sett filmer av en jente som var såpass forbanna på det at gutter kjøpte så stor kondom før at hun dro en ordinær rfsu oppover leggen hennes,, og da blir jeg forvirret... er det jeg som innbiller meg noe her, eller har hu et poeng? jeg har aldri klart å få på noe fra rfsu i det hele tatt,,, og jeg begrunner jo det med at skulle jeg prøvd å få på noe som hu fikk rundt leggen så hadde det enten sprekt eller fått vondt...

 

Hjelp til Usikker gutt???

 

takk.



Anonymous poster hash: 1f8dd...fc2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei ts her

 

jeg vet også at den skal sitte stramt,, for all del, men skal da ikke være som å ta på seg en løfte-trøye, man skal ikke dra til man omtrent sliter den midt på??.. og OM jeg skulle omsider fått dratt den på så hadde jo ikke en dråpe blod kommet forbi det der

 

 

og til deg under, 17-18* blanda om korta her men problemet står fortsatt,, dette er et reelt problem jeg er usikker på om jeg innbiller meg noe iom at andre får dem over hodet og alt..



Anonymous poster hash: 1f8dd...fc2
Lenke til kommentar

 

...og OM jeg skulle omsider fått dratt den på så hadde jo ikke en dråpe blod kommet forbi det der

 

Hei! Jeg gikk selv opp en størrelse på grunn av at kondomene satt så stramt at lillemann ble slapp. Det hadde ingenting med lengde å gjøre, kun litt ubehag. Kondomet skal sitte stramt og fast, men ikke så stramt og fast at det ikke kommer blod frem. Men sørg for at du gir kondomet litt tid til å "finne formen". Det er som en strikk, den gir seg med å være på det strammeste ganske fort.

Lenke til kommentar

ja er den mysize 69mm jeg bruker ja,,, såklart ikke 69cm hehe...

 

og til det bildet, ja det også har jeg sett, men jeg finner ikke logikken i at oppover den leggen der er enkelt osm bare det med vanlig kondomer mens jeg synes en sånn kondom som hu bruker er helt forferdelig å ta på, har aldri klartå  få en over...



Anonymous poster hash: 1f8dd...fc2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...