Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

En kul vokser ut på kneet


Emmadilemma123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen anelse hva det kan være, men når verken fysioterapeut eller lege vet hva det er, så er det liten sjanse for at en på et forum som ikke vet omfanget av kulen vet hva det er. Det du kan gjøre er å google symptomer du har, og se om det er lignende tilstander som din med like symptomer.

Endret av John9s
Lenke til kommentar

Jeg har ingen anelse hva det kan være, men når verken fysioterapeut eller lege vet hva det er, så er det liten sjanse for at en på et forum som ikke vet omfanget av kulen vet hva det er. Det du kan gjøre er å google symptomer du har, og se om det er lignende tilstander som din med like symptomer.

Når lege og fysioterapaut ikke finner ut av det skal det godt gjøres å Google seg frem via symptomer...

Lenke til kommentar

 

Jeg har ingen anelse hva det kan være, men når verken fysioterapeut eller lege vet hva det er, så er det liten sjanse for at en på et forum som ikke vet omfanget av kulen vet hva det er. Det du kan gjøre er å google symptomer du har, og se om det er lignende tilstander som din med like symptomer.

Når lege og fysioterapaut ikke finner ut av det skal det godt gjøres å Google seg frem via symptomer...

 

Jeg sa ikke at man finner svar, jeg sa at man kan prøve. Det kan også være at trådstarter har sett en utvikling av kulen på kneet etter besøk hos lege og fysioterapeut, og derfor kan det være greit å google eventuelle nye symptomer. Uansett, skader vel ikke å prøve?

Lenke til kommentar

Klart, man kan finne noe som stemmer 100% med symptomene men det er fortsatt langt ifra sikkert at det faktisk er det som er galt. Er ikke lenge siden jeg selv fant noe som stemte helt med mine symptomer, dro til legen og de var enige. Etter 3 legebesøk med medisinering dro jeg til fysioterapaut som sendte meg på Ultralyd, da viste det seg at selv om symptomene stemte 100% var det noe helt annet jeg hadde.

 

Selvdiagnostisering på nett kan være skummelt og i mitt tilfelle forsinket behandlingen med ett par måneder..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...