Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Hvor mange ganger har dere ikke lurt på hva akkurat en spesiell låt heter? Vel, nå har jeg det problemet. Husker ikke melodien eller noe sånt, MEN jeg husker at den låta var en typisk MTV-låt for noen år siden. Here goes: Videoen er genial i seg selv. Det er noen som har vært såpass kreative at de har animert en hel verden, som er laget av papp. Det handler om en dame som bor i denne verdenen. Videoen begynner med at ho er inne i huset. Deretter forsvinner bilen (også laget av papp) hennes ned en bakke og ho løper etter. Ho kommer seg inn i bilen, og kjører videre.. Resten husker jeg ikke.. Låter det kjent? Jeg MÅ høre den sangen for å få tilfredstilt mine behov (ikke tenk koffert)

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Hei. Hvor mange ganger har dere ikke lurt på hva akkurat en spesiell låt heter? Vel, nå har jeg det problemet. Husker ikke melodien eller noe sånt, MEN jeg husker at den låta var en typisk MTV-låt for noen år siden. Here goes: Videoen er genial i seg selv. Det er noen som har vært såpass kreative at de har animert en hel verden, som er laget av papp. Det handler om en dame som bor i denne verdenen. Videoen begynner med at ho er inne i huset. Deretter forsvinner bilen (også laget av papp) hennes ned en bakke og ho løper etter. Ho kommer seg inn i bilen, og kjører videre.. Resten husker jeg ikke.. Låter det kjent? Jeg MÅ høre den sangen for å få tilfredstilt mine behov (ikke tenk koffert)

Takk for hjelpen

Det er jo DB Boulevard med "Point of view" :dribble: Genial video, forresten

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Her er noe jeg lurte på og postet for 2 år siden nå, og aldri fikk vite.

Kanskje noen nye lesere her vet det? (Litt klipp og lim fra den gang, og litt ny info)

 

Dette er en reklame som gikk for mange år siden på MTV, ganske sikkert reklame for kanalen selv. Kanskje en gang i perioden 1993-96 eller noe sånt.

Dette er det lille jeg husker:

Det er en dolk som spinner sakte rundt i lufta over en stor, gammel bok, der sidene blar pga "vinden" (det er innendørs og støvete). Til slutt er det et stearinlys som brenner opp, men baklengs..(?) og boka lukker seg. Var hele greia baklengs kanskje?

Til dette er det en svært lys og fin damestemme som ikke synger noen spesielle ord tror jeg, bare toner. Kan iallfall ikke huske teksten.

Hele greia varte kanskje 30 sekunder.

 

Det er vel selve synginga som er tingen her... Det er ikke chanting eller snakking tror jeg, men ei dame som liksom synger "aaaaaa" (med en melodi ja ;) ) i veldig høy pitch (Enigma er ikke nært engang). Hele greia gir en sterk følelse av middelalderen.

 

Noen som kan huske så langt tilbake?

Mulig å få tak i videoklippet eller musikken noe sted?

MTV svarer rett og slett ikke på mine forespørsler på epost.

 

EDIT: typo

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Så på MTV nylig, ei yngre dame som er veldig "hot" ifølge typen min :p Det er ganske rolig musikk, hun står og gjør seg veldig sexy. Refrenget har flere ganger "Oh no" i seg. Tror hun bruker navnet sitt som artistnavn også.

 

Vet det er en noe håpløs beskrivelse men må ha tak i denne, skal tulle litt med typen min å lage en "Bimbo" etterligning musikkvideo med ei veninne :D

Lenke til kommentar
Husker'n men tror nok ikke det var en hel låt de hadde stjålet. Det hørtes ut som et lite lydspor som var spesiallaget til reklamen. Prøv p2p-søk, det er sikkert noen som sparer på sånt :)

Prøvd p2p på den der i et par år, hehe... Siste sjanse for meg er vel om en eller annen nerd sitter med den på sin maskin et sted her i verden. Men å FINNE ham da :roll:

Lenke til kommentar
Så på MTV nylig, ei yngre dame som er veldig "hot" ifølge typen min :p Det er ganske rolig musikk, hun står og gjør seg veldig sexy. Refrenget har flere ganger "Oh no" i seg. Tror hun bruker navnet sitt som artistnavn også.

 

Vet det er en noe håpløs beskrivelse men må ha tak i denne, skal tulle litt med typen min å lage en "Bimbo" etterligning musikkvideo med ei veninne :D

annie - chewing gum?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...