Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

hmm.. Skjønner jeg ikke.. Får samme feilmelding jeg! :(

 

EDIT: Men, tusen takk for linken, uansett!!

 

EDIT2: Funker på min stasjonære.. hmm.. Skjønner jeg virkelig grunnen til.. :dontgetit: Er jo ikke lenge siden jeg tok en clean install på den.. Den stasjonære ser ut som et horehus når det gjelder installerte programmer og annet sjit på harddiskene.. hmm..

 

EDIT2: og svaret er http://www.gravityfx.org/forum/topic.php?id=17

Trenger Net.Framework v2.0 .. eller noe sånn.. *laste ned* :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Og, dette Comix -programmet; Er det bare for Linux? :cry:

5711233[/snapback]

Nei, det er for Windows. :ermm:

5711623[/snapback]

 

Hvor finner jeg Windows -versjonen da? Kommer bare til noe Linux -greier og .tar (tror jeg det var) -filer!

 

Er jeg virkelig så blind blitt?

 

Til dere som lurer på Comix greia... Hadde dere lest på forrige side sånn omtrent så sto alt der ;)

 

her er link , og ja, en må ha .Net framework 2.0 .net framework

 

Edit: Blei "litt" feil quoting her :p

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
er stylexp det beste alternetivet for å skifte theme på windows?

5715443[/snapback]

 

Nei, det dårligste!!

 

Last ned denne UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0 og patch heller. Mye enklere og slipper å bruke StyleXP som er fullt av dritt.

 

Etter det laster du ned themet du vil ha og installerer direkte

5715503[/snapback]

 

linken i linken din funker ikke, kan lastes ned her http://themes.belchfire.net/index.php?showtopic=8767

Lenke til kommentar
For standard desktop i Windows er jo såååå mye mer spennende....... :whistle:

Ville nok si at begge har like kjedelig desktop som standard, men på begge kan man få et ganske fint resultat hvis man bare gidder å mekke litt.

5721335[/snapback]

Hvem bryr seg hvordan desktopen er standard? Er jo bare og mekke på. Dessuten har det en del og si åssen WM du bruker i Linux.

5721499[/snapback]

ja, du kan sikkert pynte linux også, men hvorfor gidde å mekke XP til linux og så pynte det igjen? makan til rot det blir da.

5721563[/snapback]

 

Jeg svarte bare til en som ville ha dekstopen som Linux. At folk vil ha Windows til å se ut som OSX er helt greit. Men Linux?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Er det forresten mulig at for hver restart, så kommer det opp en random Skin med tilhørende bakgrunnsbilde? Hvis f.eks jeg vil ha det spesielle xp-themen/skinnet med det bakgrunnbildet, og lager en 3-4-5-6 sånne forskjellige, så kommer startes en av dem når man kommer inn i Windows etter oppstart?

5716506[/snapback]

 

:innocent::whistle:

Lenke til kommentar

har lagt inn yahoo widget engine aka konfabulator og lurte på hva er deres favoritt widgets? her er mine:

 

- gmailgeiger

- calvin and hobbes fetcher

- ebay search and check

- what to do

- vær og kalender

- cpu og ram bruk

- google søk og google bildesøk

- batteri måler

- notis blokk

 

forresten vet dere om en bra vær widget som har litt bedre støtte for flere steder? bor i hamar og den finner bare oslo. selv om det er ganske likt vær riktignok så hadde det vært greit.

 

og en ting til, jeg har lagt inn et VS som heter Vista Inspirat fra CrystalXP og det er veldig nice, men en kjip ting er at start menyen fremdeles ser vanlig og kjedelig ut, noen som har noen tips om noen som tar seg av det og ?

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

jeg bruker media center style, men har lyst til å forandre startknappen. er ikke interresert i masse fancy dill som bruker cpu osv, har bare lyst til å gjøre små forandringer på media center style(forandre start knapp, farge, kansje noe gjennomsiktige greier)

 

hva kan jeg bruke for å gjøre dette?

Lenke til kommentar
jeg bruker media center style, men har lyst til å forandre startknappen. er ikke interresert i masse fancy dill som bruker cpu osv, har bare lyst til å gjøre små forandringer på media center style(forandre start knapp, farge, kansje noe gjennomsiktige greier)

 

hva kan jeg bruke for å gjøre dette?

5733067[/snapback]

Bare å kjøre uxtheme.dll-patchen, så kan du legge inn tusenvis av forskjellige Visual Styles fra f.eks. Customize.org eller deviantart.com

 

btw: Syns det er på tide å gjøre noe med første-posten. en liten FAQ så vi slipper å svare på den samme 3 spm. hele tida.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
er stylexp det beste alternetivet for å skifte theme på windows?

5715443[/snapback]

 

Nei, det dårligste!!

 

Last ned denne UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0 og patch heller. Mye enklere og slipper å bruke StyleXP som er fullt av dritt.

 

Etter det laster du ned themet du vil ha og installerer direkte

5715503[/snapback]

 

Hvor kan jeg laste ned dette ? fatter ikke noe jeg nå,, og hvem patcher trenger moi ?

Lenke til kommentar
jeg bruker media center style, men har lyst til å forandre startknappen. er ikke interresert i masse fancy dill som bruker cpu osv, har bare lyst til å gjøre små forandringer på media center style(forandre start knapp, farge, kansje noe gjennomsiktige greier)

 

hva kan jeg bruke for å gjøre dette?

5733067[/snapback]

Bare å kjøre uxtheme.dll-patchen, så kan du legge inn tusenvis av forskjellige Visual Styles fra f.eks. Customize.org eller deviantart.com

 

btw: Syns det er på tide å gjøre noe med første-posten. en liten FAQ så vi slipper å svare på den samme 3 spm. hele tida.

5733251[/snapback]

 

har gjort den patchen ja, men den hjelper meg ikke med å customize media center style`et...

 

ja en guide i første post burde hvert ordnet for lengst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...