Gå til innhold

xbox360 elite eller arcade


kasamo2

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe xbox360elite eller arcade jeg vet at elite er bedre:P arcade har 256mg å elite har 120gb på hardisk. Men elite er 1000kr dyrere. å jeg skal ikke laste ned ting. Men vanelige spill på cd. Er det veldig vits med de 120gb mener dere? Jeg har ps3 80gb som jeg bruker til alt annet:P der syntes jeg det er kjekt fordi der er det gratis onlinr for eks. Men xbox360 har kule spill osv:P å bedre kontroll xD Men hva er det dere anbefaler meg:) ? Tusen takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elite : Da slipper du støy fra Dvd drevet når du spiller.

Ja, men jeg syntes xbox360 bråker uansett. Det jeg også lurer på er en hardisk på 120gb verdt 1000kr? Eller er det veldig mye minus uten den hardisken? Gameplay blir akkurat det samma, blir det ikke? Jeg har lite erfaring med xbox så jeg takker for all hjelpen jeg kan få:)

Lenke til kommentar
elite er vel neppe 1000kr dyrere, den koster jo 1900kr på elkjop og lefdal.

Har ikke sett noen arcade versjoner til 900kr, bortsett fra brukt da.

 

Harddisken er jo for å slippe støyen av dvd drevet, så gå for elite du.

Så en arcade for 1200kr og elite for 2000kr men så en foor 1900kr nå. Men jeg bryr meg ikke om støyet. Fordi jeg kommer bare til og kjøpe noen få spill til den for eks forza 3 å noen til...

Lenke til kommentar
ugh, glemte selvfølgelig.

 

Elite er SVART. :)

Ja, sant sant:P Bonus det også, da matcher den til ps3'n, hdd og tv'n:P Alt har pianolakk så en hvit xbox:P sort er finere:) bare det hadde vært piano lakk:) Men har dere hørt noe om xbox 720 har hørt noen snakka om det. Men ikke vits å vente på noe sånnt vell? Når 360 har så mye bra spill å relativt billig konsoll?

Lenke til kommentar

Xboxen blomstrer, er en pengemaskin for MS og er fortsatt ikke utdatert, så det blir nok en god stund til før Microsoft lanserer noe nytt, de har snakket om 2012+ mener jeg og huske. Uansett, det kommer masse fler titler til Xbox 360 jeg er sikker på at du vil ha glede av.. så et bomkjøp er det ikke!

Lenke til kommentar
elite er vel neppe 1000kr dyrere, den koster jo 1900kr på elkjop og lefdal.

Har ikke sett noen arcade versjoner til 900kr, bortsett fra brukt da.

 

Harddisken er jo for å slippe støyen av dvd drevet, så gå for elite du.

Så en arcade for 1200kr og elite for 2000kr men så en foor 1900kr nå. Men jeg bryr meg ikke om støyet. Fordi jeg kommer bare til og kjøpe noen få spill til den for eks forza 3 å noen til...

 

Forza 3 krever hardisk for at du skal få spille alle banene.

Lenke til kommentar
Harddisken er jo for å slippe støyen av dvd drevet, så gå for elite du.

Pluss at loade tider kan gå markant raskere, mindre texture loading forsinkelse i spill som har problemer med dette. Selv om man ikke installerer spillet er det mange spill som bruker harddisken til cacheing. Man har også en fordel med spill demoer, games on demand og mange og store XBLA spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...