Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir iallefall Scrap Metall på meg selv om prisen kanskje var litt drøy.

Jeg er enig der. Stadig flere nye XBLA-spill koster 1200 MSP. Med tanke på at nye XBLA-spill vanligvis er mye bedre enn de eldre så er det ikke helt uventet.

 

Det kommer dog fortsatt enkelte spill som koster 800 MSP(f. eks PB Winterbottom, Lazy Raiders og Perfect Dark).

Lenke til kommentar

Testa så vidt demoen av PB Winterbottom i går. Veldig gjennomført stil og musikken var fantastisk :)

 

Trine har eg til PS3, så det gjer meg ikkje så mykje. Men synd at det ikkje kjem, absolutt eit spel som er verdt å få med seg. Ser utruleg flott ut og er veldig kjekt i lokal coop. Til og med madammen speler det ^_^

Lenke til kommentar

Super Meat Boy har lenge vært annonsert til PC og Wiiware. Nå har imidlertid utvikleren lettet på sløret og avslørt at det også vil komme en XBLA-versjon. Team Meat håper på å få lansert spillet i løpet av sommeren 2010.

 

Kilde: IGN

 

Spillet minner meg veldig mye om N+, så dette er et spill som jeg kommer til å følge med på videre.

 

http://www.youtube.com/watch?v=z5LiCHs6DWU

Lenke til kommentar

Block Party lineupen ser veldig bra ut, men jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe alle spillene eller ikke.

 

Perfect Dark 64 er et must. Jeg kommer til å vente med å kjøpe Scrap Metal og Toy Soldiers til jeg har prøvd demoene. Game Room er gratis, så det kommer jeg til å laste ned uansett.

 

1 måned ekstra XBL gold og 400 MS points i bonus gjør dog at det frister litt å gå for alle spillene. :p

Lenke til kommentar

Jeg likte Scrap Metal veldig. Kanskje litt "kvalmende" måte å styre bil på, men alt i alt et greit arcade-spill. Likte det like godt som Toy Soldiers.

 

Kan også bekrefta at Scrap Metal også har awards til avataren. Så da følger det nok med i Perfect Dark og(hvis det da ikke blir lagt ut på marketplace istede).

Lenke til kommentar

Platformspillet Limbo ser utrolig pent ut. Utviklerne har sagt at spillet vil bli lansert i sommer. Det er foreløpig kun annonsert til XBLA, men utviklerne er åpne for å ta spillet til andre platformer dersom det blir en suksess.

 

 

 

Preview

 

Limbo, Super Meat Boy og Sonic the Hedgehog 4 kommer til å gjøre årets sommer svært underholdende for oss som liker platformspill. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva er Zeno Clash egentlig?? Så jo helt merkelig og scary ut :huh:

Action/adventure med fokus på melee combat. Jeg er enig i at det ser merkelig ut. :p

 

Selv gleder jeg meg mest til Perfect Dark, Joy Ride, Zeno Clash og Sonic. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å kjøpe mer enn 4 XBLA-spill i løpet av 2010. Det kommer mye bra i år. :)

 

Pc versjonen...lurer på hvor like spillene er?

 

http://www.youtube.com/watch?v=nvYruEiLxC8

 

Metacritic

Endret av username
Lenke til kommentar

Hydro Thunder-oppfølger til Xbox Live Arcade

500x_hydro_thunder_hurricane.jpg

Midway's classic arcade speedboat racer Hydro Thunder is getting a full-fledged sequel with Hydro Thunder Hurricane, exclusively for Xbox Live Arcade, promising all-new, over-the-top rocket powered speedboat action

Fra Joystiq: http://kotaku.com/5502892/hydro-thunder-returns-with-all+new-xbox-live-arcade-sequel

 

Husker orginalen, den var grei. Virker som spillet kommer til å være blant årets "Summer Arcade"

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...