Gå til innhold

Intense og realistike krigspill.


Anbefalte innlegg

Ok, skal vi se....

 

Dette spillet må vel være det du er på jakt etter Thomas!!!

 

:p;):laugh::thumbup: osv...

 

errmmm...back to business;

 

OFP 2 er det selvfølgelige valget, ikke noe annet spill jeg gleder meg mer til.

Ghost Recon 2 (hvis det kommer) kan bli bra...umulig å si enda. Full Spectrum Warrior kan bli bra (hvis du liker den type spill). Av Vietnam spill, er det jo Shellshock: 'Nam 67 og Men of Valor: Vietnam som er på trappene...derimot om de blir noe særlig realistiske krigs/soldier sims gjenstår jo å se... :hmm:

Ellers er det jo Söldner som kommer i mai, derimot om det er noe spesielt realistisk stiller jeg meg heller tvilende til...

 

Call of Duty: United Offensive er en planlagt expansion til CoD, så det kommer mer der.

 

For meg er det fortsatt OFP som gjelder. Selv om det er gammelt har det fortsatt meget bra grafikk (iallefall i OFP Res, kjør opp texturene i advanced settings, 2048x2048 på alt unntatt land textures: 1024x1024...kan kjøres på max den også hvis du har heftig nok PC), prøv f.eks. Ardennes island (addon island). Med alle addons og noen av mod'ene som finnes til OFP, har du egentlig ubegrenset moro med spillet. Mmmm...jeg tror jeg elsker OFP jeg... :love:

 

For de stakkars sjeler som aldri har prøvd OFP...ikke last det ned :angry: BIS fortjener at dere kjøper det. GOTY versjonen koster dere en hundrings levert rett i postkassa fra play.com!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hidden :

Hva er kronekursen på nå da?

elns

Du har bl.a. www.toll.no (som skal følges når du kjøper fra utlandet).

 

Den sier at pundet ligger på 12.590

 

Så, en snau hundrelapp, frakt er innbakt i prisen.

 

 

En hundrelapp, det er hva du betaler for en skattekiste av et taktisk krigsspill med enorme muligheter takket være den gode editoren og et enormt fan community som fremdeles lever i beste velgående (litt overdrevet kanskje, men det blir ihvertfall fremdeles utviklet tildels fantastsiske MODs).

Lenke til kommentar
Hidden :

Hva er kronekursen på nå da?

elns

Du har bl.a. www.toll.no (som skal følges når du kjøper fra utlandet).

 

Den sier at pundet ligger på 12.590

 

Så, en snau hundrelapp, frakt er innbakt i prisen.

 

 

En hundrelapp, det er hva du betaler for en skattekiste av et taktisk krigsspill med enorme muligheter takket være den gode editoren og et enormt fan community som fremdeles lever i beste velgående (litt overdrevet kanskje, men det blir ihvertfall fremdeles utviklet tildels fantastsiske MODs).

ikke driv å si sånne ting, vær gang jeg innstallerer det håper jeg at det ikke blir bærsj.

 

men det crasher altig, har prøvd alt :no:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...