Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nr 186 på venteliste for plass i Oslo med 46.2 poeng, da mangler jeg 0.01 poeng for Kongsvinger. Så det betyr at jeg antakeligvis kunne fått plass i vinger om noen skulle takke nei. Men er ikke interessert i å gå i vinger, så får heller prøve igjen neste år.

 

Gratulerer til dere som har kommet inn, og lykke til for dere som er langt nede på ventelisten;)

Lenke til kommentar
Da er det store sp. jeg ligger på en ganske lavt tall på ventelista. (under 10) og har fått plass ved en annen skole. Kan jeg takke ja til den plassen jeg har fått for og så bytte om jeg får ventelisteplassen?

 

 

Hvis du er nr. 10 på lista ligger du egentlig ganske godt an etter min mening... Det er alltid flere som takker nei fordi de har fått studieplasser andre steder som de prioriterer høyere.

 

Som nr.10 mener jeg du har god sjanse... men da må du ha litt is i magen...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...