Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Thanks man :)

 

Fant den på ebay.co.uk

 

Bare til å spørre selgerne om de sender til Norge, selv om de ikke har lagt til at de sender ting utenfor UK også.

 

Fikk den for £220 + frakt

 

Forrige helg så jeg en splitter ny telefon gå for 170 pund!

 

Er man oppmerksom kan man gjøre en del gode deals på ebay :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har sett noe mer om G2? Er ett par stykker til salg, men trur ikke det er tastatur på dem, og virtual keyboard i android er ikke ute ennå.

 

De du finner på eBay nå er mest sannsynlig noen kinesiske tøysetelefoner som kalles "Sciphone G2 Dream", og må ikke forveksles med HTC.

Sciphone kom i fjor høst, og ble latterliggjort stort sett på alle nettfora.

Ligg unna, med mindre du finner en grisebillig - kan jo være et artig leketøy!

 

~Christopher

http://grenness.blog.linpro.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når jeg fikk min telefon, måtte jeg knytte den mot gmail-kontoen over GPRS - jeg fikk ikke valg om å gjøre det via WLAN. Tipper dette er temmelig lite, men den begynner å synce rett etterpå og da kan det være greit å stoppe den.

 

Det ser ut til at jeg har brukt ca 1,4 MB på en dag, men da var jeg også ute og testet den med google maps, MSN etc.

 

Oppdaget forresten at alarmen ikke lager lyd! Det ser ut til at lyden skal være aktivert, noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

thx man :)

 

Har wifi både hjemme og på skolen. Klarer meg nok med det.

 

Dere som har hatt android litt lengre, la oss opprette en android tips og triks-tråd:

 

-must have programmer

-kule ting man kan gjøre med telefonen

-themes/skins

-innstallering av andre OS

-Generelle tips og triks

-Linker til andre sider med android knask :)

Lenke til kommentar
Dere som har hatt android litt lengre, la oss opprette en android tips og triks-tråd:

 

-must have programmer

-kule ting man kan gjøre med telefonen

-themes/skins

-innstallering av andre OS

-Generelle tips og triks

-Linker til andre sider med android knask :)

Det var det jeg håpet denne tråden skulle bli :) Men har som du så også laget en egen for programmer, ettersom det er grei info å samle i egen tråd.

Lenke til kommentar

Driver og jobber for trafikanten og lager software for denne telefonen nå, støtter foreløpig: sanntids info, rute planlegging (men ikke dato, kun nå/fremover i tid), og mapping av stasjoner rundt deg/spesifikke stasjoner på kart.

 

Kan ikke gi det ut før det er klarert fra trafikanten, men det er igang :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...