Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Det der ligger helt innenfor etter min mening Kjetil.

Dere er ikke alene om å uttale dere om Core 15, og du/dere gjør det uten å fornærme noen, slik jeg oppfatter den tråden. Har sammenheng med jobb på AS server (selv om jeg kjenner enkeltes teori om at dette bare er en dårlig unnskyldning) det vi ser av core 15 og core 16 om dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei poengene er ikke problemet mitt, men at de sa at core 15 og 16 er at the end. De sa de i november i fjor :realmad:

 

Alias: Hva ligger dine 660Ti på core 15, min(e) 750Ti ligger på ca 26000 og 13T ca.

 

Blir vel banned og eller posten blir slettet: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=80&t=26758&start=15

 

Og her: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=26807&p=269213#p269213

Det varierer rimelig mye, 8018 gir 17K PPD, 7620 gir 35K, så samlet varierer det mellom 100 - 120K med 4 kort avhengig av type core15.

I øyeblikket ser det slik ut, noen minutter igjen før de 2 siste kortene stoppes.

post-53451-0-18782700-1412190986_thumb.jpg

 

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Så dumt at vi får en sånn periode med x15/x16, nå som antallet foldere var på vei opp. Vi får liksom ikke uttelling for at vi får tilbake flere medlemer. Håper de holder ut, og fortsetter å folde for oss. Jeg har x16 på alle tre kort nå.

 

Har noen med AMD forsøkt den nye 14.9 driveren? Og fungerer den bra på x18 WUs? Får en bare x18 med beta flagg?

Lenke til kommentar

Bra fart på den ene Xeon-serveren nå med godt over en million PPD. :w00t:

attachicon.gifBraPPDpå4650Serveren.jpg

Klikk på bildet for å forstørre!

 

Mange CPU kjerner/tråder + GPU'er er det i den serveren?

 

Kan nesten spørre meg selv om det er vits å folde med min 5960X CPU + 2 stk GTX 670 kort i den ene maskina, og kun en i7 2600K @ 4500 Mhz i den andre maskina, hvis jeg skal se på ytelse per watt....men men bidrar iallefall da :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...